Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Łowcza 4
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6823032, 0508 055666 , fax. 085 6822357
- Data zamieszczenia: 2014-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Łowcza 4 4
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 085 6823032, 0508 055666, fax. 085 6822357
REGON: 05033290900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów sklepowych według projektu do Marketu Fachowiec w Hajnówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
rzedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż regałów sklepowych w Markecie Fachowiec w Hajnówce, przy ul. Armii Krajowej 3. Regały mają być wykonane według projektu oraz zgodnie z zestawieniem materiałów, które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Elementy regałów powinny posiadać certyfikat tuv, oraz spełniać wymagania PN-88/M78321, Regały muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach w szczególności Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy tj. posiadać m.in: Odpowiednią wytrzymałość Odpowiednią stabilności konstrukcji; Zabezpieczenia przed wywróceniem się; Właściwe odstępy między regałami. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż przedmiotowe regały będą wykorzystywane do eksponowania i sprzedaży towarów na palecie maks. 700 Kg, co zostanie uwzględnione przez Wykonawcę przy ich wykonaniu i montażu, zwłaszcza w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowników. Wykonawca zobowiązany jest zamieścić na regałach tabliczkę zawierającą dane pozwalające na pełną identyfikację producenta (nazwę producenta oraz adres nazwę wykonawcy z telefonem do kontaktów alarmowych), dane o dopuszczalnym obciążeniu półek regałów oraz instrukcję transportu, montażu i użytkowania regałów. Powyższe dane powinny także zostać zawarte w oddzielnej instrukcji eksploatacji zakupionego systemu. Wykonawca zobowiązany jest wystawić deklarację zgodności zgodnie z PN-88/M78321, zawierające, co najmniej: nazwę i znak wytwórcy, nazwę i oznaczenie regału, rok produkcji, dopuszczalne obciążenia zgodne z DTR Producenta zakres i wyniki przeprowadzonych badań, stwierdzenie zgodności wyników badań z PN. Regały mają być dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu w sposób określony normami przedmiotowymi lub w odpowiedni sposób stosowany przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego opakowania. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia towarów. Koszty opakowania oraz koszty transportu i jego ryzyko ponosi Wykonawca. Wykonawca przystąpi do montażu natychmiast po dostawie regałów. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone regały oraz wykonane prace, liczonej od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Na powłokę lakierniczą Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji oraz rocznej na wytrzymałość materiałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-hajnowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 2 Dostawa sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych.
Dodano: 2015-05-07 - AZP/261/D/7/TIN/USK/ZP/51/2015 Dostawa szaf szatniowych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku.
Dodano: 2015-01-29 - Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wsi Krzywe w tym Centrum Informacji Turystycznej.
Dodano: 2014-08-08 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2)
Dodano: 2014-08-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45
Dodano: 2014-05-16 - Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do Szkoły Podstawowej w Rutce-Tartak, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I- III w Gminie Rutka-Tartak
Dodano: 2013-08-08 - Dostawa i montaż wyposażenia szkoły w ramach projektu Poprawa oferty edukacyjno - kulturalnej PSM w Suwałkach poprzez rozbudowę, przebudowę i wyposażenie współfinansowanej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 - Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa mebli biurowych oraz ich ustawienie i zmontowanie w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Knyszyn.
Dodano: 2012-09-17