Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7485400 , fax. 085 7485627
- Data zamieszczenia: 2015-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
ul. Jana Kilińskiego 1 1
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7485400, fax. 085 7485627
REGON: 00028860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AZP/261/D/7/TIN/USK/ZP/51/2015 Dostawa szaf szatniowych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa szaf szatniowych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku, wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika. Skrócona nazwa zamówienia: Dostawa szaf szatniowych do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Wyroby składające się przedmiot zamówienia są nazywane dalej szafami lub urządzeniami lub wyrobami niezależnie od stopnia złożoności czy pełnionych funkcji. Wyposażenie stanowi części urządzenia i wchodzi w jego skład. Wymagania techniczne i użytkowe, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia, opisane są szczegółowo w załączniku nr 1 do siwz. Odnośnie do wyrobów, które Zamawiający opisał poprzez wskazanie znaku towarowego lub między innymi poprzez wskazanie znaku towarowego, Wykonawca uprawniony jest do zaoferowania wyrobów równoważnych, realizujących wymagane przez Zamawiającego funkcje. Wykonanie zamówienia obejmujące rozładunek, wniesienie, ustawienie szaf oraz przeszkolenie personelu Użytkownika, jest opisane w siwz, część C.II i w załączniku nr 2 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi: 7 000,- zł (siedem tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392 z podaniem tytułu wpłaty: Wadium szafy szatniowe przed upływem terminu składania ofert, tj. w takim terminie, aby w terminie składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie wybranego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt. 3b - 3e, wówczas wykonawca jest zobowiązany złożyć dokument (oryginał) zapakowany w zamkniętą kopertę oznaczoną Wadium szafy szatniowe w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło - parter) przed upływem terminu składania ofert. 6. Wymaga się, aby gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium były ważne i nieodwoływalne do upływu terminu związania ofertą. Nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. W treści gwarancji poręczenia musi się znaleźć zapis, iż gwarant lub poręczyciel ma bezwarunkowy obowiązek wypłacenia Zamawiającemu sumy gwarancyjnej (kwoty wadium) na pierwsze pisemne żądanie zawierające wyłącznie oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4 a) lub art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Gwarancja poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta poręczającego; podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację - złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium odpowiednio na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 11. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo (pod warunkiem, że spełnione są wszystkie wymagania dotyczące wniesienia wadium, w szczególności prawidłowa jest nazwa i znak postępowania).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 2 Dostawa sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni zawodowych.
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wsi Krzywe w tym Centrum Informacji Turystycznej.
Dodano: 2014-08-08 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2)
Dodano: 2014-08-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa i montaż wyposażenia w budynku Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45
Dodano: 2014-05-16 - Wykonanie, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów sklepowych według projektu do Marketu Fachowiec w Hajnówce
Dodano: 2014-02-28 - Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do Szkoły Podstawowej w Rutce-Tartak, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I- III w Gminie Rutka-Tartak
Dodano: 2013-08-08 - Dostawa i montaż wyposażenia szkoły w ramach projektu Poprawa oferty edukacyjno - kulturalnej PSM w Suwałkach poprzez rozbudowę, przebudowę i wyposażenie współfinansowanej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XI - Kultura i Dziedzictwo Kulturowe, Działanie 11.3 - Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa mebli biurowych oraz ich ustawienie i zmontowanie w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Knyszyn.
Dodano: 2012-09-17