Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
- Data zamieszczenia: 2016-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
ul. Szpitalna 16 16
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
REGON: 00031014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 09 / 2016 - Naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP poprzez : 1. Inwentaryzacja starej istniejącej uszkodzonej instalacji SAP, (brak projektu) 2. Demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożaru poprzez demontaż elementów składowych, takich jak: - centrala sygnalizacji pożaru POLON typ: POLON 2100, - czujki jonizacyjne dymu DIO-2193 (147szt.), - czujki optyczne dymu DOR-2193 (68 szt.), - wskaźniki zadziałania WZ-31, - ręczne ostrzegacze pożaru ROP-40H (28 szt.), - moduły sterujące ELS-1 oraz adaptery ADC1. 3. Utylizacja zdemontowanych czujek jonizacyjnych wraz z dostarczeniem Zamawiającemu protokołu utylizacji. 4. Naprawa istniejącej centrali sygnalizacji pożaru BOSCH poprzez nowe moduły pętlowe 5szt. dostawa i montaż panelu wyniesionego w pomieszczeniu portierni. 5. Montaż i podłączenie urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej BOSCH z wykorzystaniem istniejącego okablowania 5 pętli adresowalnych.(zgodnie z obowiązującymi przepisami) - pętla 4 (ok. 70 czujek 4 ROP) - pętla 5 (ok. 74 czujek 3 ROP) - pętla 6 (ok. 63 czujek 2 ROP) - pętla 7 (ok. 51 czujek 3 ROP) - pętla 8 (ok. 81 czujek 3 ROP) - linie konwencjonalne (ok. 68 czujek 5 ROP) 6. Podłączenie do nowego systemu centrali D+H sterowania oddymianiem klatek schodowych. 7. Oprogramowanie instalacji. 8. Uruchomienie nowej instalacji, wykonanie testów zadziałania, sporządzenie protokołów z wykonania prac. 9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zaakceptowanej przez projektanta branży telekomunikacyjnej i rzeczoznawcę d/s ppoż. Dokumentacja winna zawierać również rozmieszczenie elementów na poszczególnych poziomach obiektu (piętrach), aprobaty techniczne i CNBOP zastosowanych materiałów, jak również opis konfiguracji centrali systemu (wydruk z centrali) na dzień przekazania do eksploatacji. Dokumentacja powinna być w wersji papierowej i elektronicznej. 10. Szkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi centrali i panelu wyniesionego. 11. Roboty prowadzane będą w budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, Wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację roboty. Wizji można dokonać w dniach roboczych w godz. 800 - 1400 po uprzednim umówieniu spotkania z pracownikami Działu Obsługi i Zamówień Publicznych tel. 438 406 802. 13. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali , jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace. 14. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia (w przypadku nie wywiązania się wykonawcy z tych obowiązków zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania tych obowiązków i obciążenia kosztami Wykonawcy poprzez potrącenie z faktury). 15. Wykonawca w ramach rękojmi udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja na zamontowane urządzenia, zgodnie z gwarancją producentów, nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy istotnych informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązuje się, do usunięcia z terenu budowy wszystkich zbędnych odpadów budowlanych powstałych podczas remontu ( zdemontowane części instalacji i osprzętu, itp.). 18. Wykonawca zobowiązany jest, by wszystkie materiały wbudowane i używane w trakcie remontu posiadały certyfikaty, atesty i aprobaty, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. 19. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 20. Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa. 21. Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą zawierającą m. in.: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane urządzenia i materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 22. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia wymienionego w protokole przekazania placu budowy, zabezpieczyć i oznakować roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji zadania oraz zapewnić warunki bezpieczeństwa. 23. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP poprzez wymianę elementów liniowych (pętlowych) na nowe elementy systemu FPA-5000 oraz uszkodzonego okablowania wraz z trasami kablowymi i podłączenie do nowej istniejącej centrali systemu FPA-5000
Dodano: 2016-01-25 - Konserwacja i przegląd systemów zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2016-01-12 - Naprawy, konserwacje i przeglądy techniczne systemów zabezpieczeń technicznych oraz zabudowy specjalnej samochodów strażackich
Dodano: 2015-06-18 - Konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2015-02-25 - Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-09-30 - Naprawa systemów zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-09-19 - Naprawa oraz konserwacja i przegląd systemów zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-05-09 - Przegląd i konserwacja systemów transmisji danych
Dodano: 2014-01-28 - Naprawa oraz konserwacja i przegląd techniczny systemów zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-01-27 - Przegląd i konserwacja systemów
Dodano: 2014-01-08