Przetargi.pl
Naprawa oraz konserwacja i przegląd systemów zabezpieczeń technicznych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa oraz konserwacja i przegląd systemów zabezpieczeń technicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1.1. Konserwacja i naprawy techniczne winne być wykonane przy spełnieniu norm: 1.1.1. PN-EN 50131-1:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu wymagania systemowe, ogólne, podstawowe; 1.1.2. PN-EN 50132:2002 Systemy alarmowe - systemy dozorowe CCTV; 1.1.3. PN-EN 50133:2002 Systemy alarmowe - systemy kontroli dostępu; 1.1.4. PN-EN 50134:2002 Systemy alarmowe osobiste; 1.1.5. PN-EN 50136:2002 Systemy alarmowe - urządzenia i systemy transmisji alarmu; 1.1.6. PN-EN ISO/IEC 17050-1 i 2 Deklaracja zgodności; 1.1.7. Norma Obronna NO-04-A004: 2010 Obiekty wojskowe - Systemy Alarmowe. 1.2. Zakres robót obejmuje konserwację i przegląd techniczny: 1.2.1. Systemu sygnalizacji alarmowej i napadu, 1.2.2. Systemu telewizji dozorowej, 1.2.3. Systemu zarządzania i kontroli dostępu. 2. Opis niesprawności, zakres prac i ilość zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić trzy konserwacje oraz jeden przegląd techniczny (w trakcie ostatniej konserwacji - grudzień) przedmiotowych systemów zabezpieczenia technicznego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić unieszkodliwianie wymienionych uszkodzonych elementów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania obszaru na którym są zamontowane bariery mikrofalowe w stanie zapewniającym im prawidłową pracę. 6. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 7. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 8. Wszystkie koszty związane z usługą konserwacji i przeglądów wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 9. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów objętych konserwacją i serwisem w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi usługa naprawy, oprócz kosztów za urządzenia podlegające wymianie. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji koszt urządzeń uznanych za niesprawne podczas wykonywania prac konserwacyjnych. 10. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów, Wykonawca przedstawi zamawiającemu kosztorys elementów (osobie wyszczególnionej w umowie) niezbędnych do usprawnienia systemu celem akceptacji. 11. W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego kosztów elementów niezbędnych do usprawnienia systemu, Wykonawca usprawni system z elementów powierzonych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 13. Po konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 15. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 16. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część I - 1 700,00 PLN; 1.2. część II - 800,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na naprawę oraz przegląd, serwis i konserwację systemów zabezpieczeń technicznych, nr sprawy 41/PN/2014. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 19.05.2014 r. do godz. 11:00. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach