Przetargi.pl
naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP poprzez wymianę elementów liniowych (pętlowych) na nowe elementy systemu FPA-5000 oraz uszkodzonego okablowania wraz z trasami kablowymi i podłączenie do nowej istniejącej centrali systemu FPA-5000

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP poprzez wymianę elementów liniowych (pętlowych) na nowe elementy systemu FPA-5000 oraz uszkodzonego okablowania wraz z trasami kablowymi i podłączenie do nowej istniejącej centrali systemu FPA-5000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. naprawa starej istniejącej (uszkodzonej przez wyładowania atmosferyczne - burzę) instalacji SAP poprzez wymianę elementów liniowych (pętlowych) ok. - 461, oraz ok. - 35 sygnalizatorów na nowe elementy systemu FPA-5000 oraz uszkodzonego okablowania wraz z trasami kablowymi i podłączenie do nowej istniejącej centrali systemu FPA-5000 2. inwentaryzacja starej istniejącej uszkodzonej instalacji SAP, (brak projektu) 3. doposażenie i konfiguracja nowej istniejącej centrali systemu SAP FPA-5000 o nowe niezbędne elementy do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego SAP, 4. dostawa i montaż panelu wyniesionego (dodatkowego) centrali oraz podłączenie go do nowej centrali FPA-5000 w budynku portierni, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej zaakceptowanej przez projektanta branży telekomunikacyjnej i rzeczoznawcę d/s ppoż. Dokumentacja winna zawierać również rozmieszczenie elementów na poszczególnych poziomach obiektu (piętrach), aprobaty techniczne i CNBOP zastosowanych materiałów, jak również opis konfiguracji centrali systemu (wydruk z centrali) na dzień przekazania do eksploatacji. Dokumentacja powinna być w wersji papierowej i elektronicznej. 6. Szkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi centrali i panelu wyniesionego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach