Przetargi.pl
Sprzęt komputerowy

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726300 , fax. 094 3726301
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku
    ul. Mickiewicza 2 2
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726300, fax. 094 3726301
    REGON: 33004451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzęt komputerowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. komputer PC szt 26 2. monitor LCD 17 szt 6 3. monitor LCD 19 szt 8 4. notebook z matryca 15 szt 5 5. notebook z matryca 17 szt 6 6. drukarka laserowa sieciowa mono szt 8 7. drukarka laserowa mono do pracy sieciowej - małe grupyu robocze szt 1 8. drukarka atramentowa A 4 szt 3 9. drukarka laserowa kolor A4 szt 2 10. urządzenie wielofunkcyjne szt 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 189.20 PLN (słownie: cztery tysiące sto osiemdziesiąt dziewięć 20/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena: spełnia - niespełnia. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. OCENA: spełnia - niespełnia. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. OCENA: spełnia - niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena: spełnia - niespełnia. 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. OCENA: spełnia - niespełnia 3 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy przedłożyć dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia na kwote nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie zł: sto tysięcy) OCENA: spełnia - niespełnia. 4 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Należy przedłożyć wykaz wykonanych dostaw do co najmniej trzech dostaw o wartości każdej minimum 100.000 zł, wraz z potwierdzeniem że zostały wykonane należycie. OCENA: spełnia - niespełnia. 5 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24. OCENA: spełnia - niespełnia. 6 Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, dotyczy systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Należy przedłożyć: 1. certyfikaty - komputery i notebooki: a. wyniki testów programu SiSoftware Sandra Pro Business 2007.9.10.105 potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu ze specyfikacją, b. CE, c. ISO 9001:2001 na cykl produkcji, d. ISO 14001 dla producenta sprzętu, e. certyfikatu zgodności z Microsoft (Microsoft Windows Marketplace Tested Products List) dla całego oferowanego komputera (wydruk ze strony Microsoft) f. partnera biznesowego firmy, której oferowany jest sprzęt g. potwierdzenie głośności < 32 dB na komputery zgodnie z certyfikatem PCBC 2. certyfikaty - monitory: a. CE, b. TCO03, c. ISO 13406-2, d. partnera biznesowego firmy, której oferowany jest sprzęt 3. certyfikaty - drukarki: a. CE, b. Energy Star, Deklaracja ECO c. partnera biznesowego firmy, której oferowany jest sprzęt 4. oświadczenie o sposobie sprawowania serwisu, wskazujące firmę sprawującą serwis, określające sposób zgłaszania uszkodzenia, czas reakcji i maksymalny czas naprawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach