Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego

Izba Skarbowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta 1,2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803600, 4803751 , fax. 091 4803656
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803600, 4803751, fax. 091 4803656
    REGON: 00102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Izby Skarbowej w Szczecinie następującego sprzętu komputerowego: Część nr 1 - dostawa 100 szt. komputerów klasy PC wraz z monitorami, Część nr 2 - dostawa 12 sztuk przełączników sieciowych - switch. Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad prawnych i dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone niezbędne dokumentacje techniczne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz gwarancje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i czas naprawy lub wymiany
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apodatkowa.szczecin.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach