Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 64707 Gębice, ul. Kasztanowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 2551424 w. 42 , fax. 0-67 2551424
- Data zamieszczenia: 2016-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Kasztanowa 45
64707 Gębice, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 2551424 w. 42, fax. 0-67 2551424
REGON: 29486900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż z sukcesywną dostawą artykułów nabiałowych, różnych artykułów spożywczych, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, świeżych owoców i warzyw, owoców i warzyw przetworzonych, mięs i przetworów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, jaj, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, napoi i produktów podobnych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Gębicach z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa artykułów nabiałowych 2.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15500000-3 produkty mleczarskie 15511000-3 - mleko 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.1 do Specyfikacji. Zamówienie częściowe nr 1 3. Część II: Dostawa różnych artykułów spożywczych 3.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze 15411200-4 olej spożywczy 15330000-0 przetworzone owoce i warzywa 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.2 do Specyfikacji. Zamówienie częściowe nr 2 4. Część III: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i przetworów mięsnych 4.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15113000-3 wieprzowina 15111000-9 mięso wołowe 15114000-0 podroby 15131130-5 wędliny 15131135-0 wędliny drobiowe 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.3 do Specyfikacji. Zadanie częściowe nr 3 5. Część IV: Dostawa mięsa drobiowego i podrobów 5.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15112100-7 świeży drób 15114000-0 podroby 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.4 do Specyfikacji. Zamówienie częściowe nr 4 6. Część V: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych 6.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane 6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.5 do Specyfikacji. Zadanie częściowe nr 5 7. Część VI: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych 7.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i cukiernicze 7.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.6 do Specyfikacji. Zadanie częściowe nr 6 8. Część VII: Dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków jadalnych oraz jaj świeżych 8.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 03220000-9 warzywa, owoce i orzechy 03212100-1 ziemniaki 03142500-3 jaja 8.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.7 do Specyfikacji. Zadanie częściowe nr 7 9. Część VIII: Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów pochodnych głęboko mrożonych 9.1 Wspólny słownik zamówień – CPV: 15331100-8 warzywa mrożone 15332100-5 owoce przetworzone 9.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.8 do Specyfikacji. 9.3 Zadanie częściowe nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17