Przetargi.pl
Ochrona mienia Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61623 Poznań, ul. Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16
    61623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
    REGON: 16252400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie obiektów Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu położonych w następujących lokalizacjach: 1. Budynek biurowy przy ul. Wilczak 16, 2. Centrum Operacyjne Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Wydział Sterowania Ruchem przy ul. Góreckiej 15, 3. Wydział Parkowania przy ul. Pułaskiego 9, 4. Wydział Utrzymania Obiektów Inżynierskich, magazyny ZDM, Zespół d/s spraw usuwania pojazdów oraz Zakład Robót Drogowych przy ul. Gdyńskiej 46/50, 5. Budynek biurowy przy ul. Kopanina 29, 6. Przepompownia Wód Deszczowych przy ul. Prymasa Augusta Hlonda, 7. Przepompownia Wód Deszczowych przy ul. Bydgoskiej. Przedmiot zamówienia opisany jest wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV – 79710000-4 – usługi ochroniarskie CPV – 79711000-1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu CPV – 79714000-2 – usługi w zakresie nadzoru. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 3 SIWZ nr ref. DZ.EL.341.100.2016.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach