Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa materiałów na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2287L Bychawa - Kosarzew - Zielona - Krzczonów w miejscowości Kosarzew 786 m

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/57
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa materiałów na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2287L Bychawa - Kosarzew - Zielona - Krzczonów w miejscowości Kosarzew 786 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż i dostawa materiałów na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2287L Bychawa - Kosarzew - Zielona - Krzczonów w miejscowości Kosarzew 786 m. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów w ilości: - część I zamówienia 1)Cement portlandzki zwykły 35 bez dodatków - 48,25 t 2)Kostka brukowa betonowa HOLLAND gr. 6 cm szara - 1296 m2 3)Krawężniki betonowe prost. ścięte (15x30 cm) - 888 m 4)Obrzeża trawnikowe betonowe (20x6 cm) - 716 m 5) Rury PVC średnica 150 mm - 15 m 6) Beton zwykły z kruszywa naturalnego B10 - 62 m3 - część II zamówienia: 1) Piasek do nawierzchni drogowych - 544 t. Kod CPV: 44113100-6 materiały chodnikowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane. Wadium wynosi : na część I zamówienia - 3 000,00 PLN, na część II zamówienia - 700,00 PLN. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust.2 pkt.4. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust.1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych (warunków udziału w postępowaniu); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. lit. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. lit. b) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/57
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach