Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji

Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Juliusza Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 855 20 02 , fax. 0-81 852 65 11
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
    ul. Juliusza Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 855 20 02, fax. 0-81 852 65 11
    REGON: 43119974600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługa instalacji i konfiguracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa: 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej 18 sztuk komputerów stacji roboczych 10 sztuk monitorów 17 w technologii LCD 3 sztuk drukarek laserowych A4 1 sztuki drukarki laserowej A4 kolor 50 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office SB 2007 PL BOX (wersja polska) 10 sztuk pakietów oprogramowania biurowego Microsoft Office Professional Plus 2007 OLP NL GOVT (wersja polska) 1 sztuki oprogramowania Ontrack EasyRecovery 6.1 Professional Licencja Enterprise 100 i usługa instalacji i konfiguracji: 1 sztuki zasilacza awaryjnego UPS dla serwerów 1 sztuki systemu weryfikacji bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie statusu autoryzowanego partnera producenta w zakresie oferowanego sprzętu - dotyczy Części I . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz oświadczenie o braku wykluczenia wynikające z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dołączyć do Formularza oferty - Załącznik Nr 5. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy nie zobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dołączyć do Formularza oferty - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d) Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ e) Podpisany Wzór Umowy na Część I zamówienia stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część II zamówienia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część III zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ lub/oraz Wzór Umowy na Część IV zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. f) Podpisany załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne- do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ lub/oraz załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne - do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ lub/oraz załącznik nr 1 - Obligatoryjne wymagania techniczne - do Wzoru Umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ g) Kopie certyfikatów w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części I, II i III - dołączyć do Formularza oferty . h) Kopie dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających status autoryzowanego partnera producenta w zakresie oferowanego sprzętu w języku polskim lub tłumaczone na język polski poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - dotyczy Części I - dołączyć do Formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubartow.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach