Przetargi.pl
"Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy” - część I i część II.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    Ludwika Kondratowicza 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
    REGON: 15259663001150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Sprzedaż i dostawa materiałów biurowych oraz papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy” - część I i część II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie podzielone jest na dwie części – Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części. CZĘŚĆ I - sprzedaż i dostawa materiałów biurowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „Opisie przedmiotu zamówienia - formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ . CZĘŚĆ II - sprzedaż i dostawa papieru do urządzeń biurowych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w „Opisie przedmiotu zamówienia - formularzu ilościowo cenowym” stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. L. Kondratowicza 20, ul. Św. Wincentego 87, w terminie określonym w ofercie. 3. Zamawiający wymaga aby termin dostawy jednorazowego zamówienia nie był dłuższy niż 5 dni. 4. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 5. Dostarczone artykuły muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne oraz dobrej jakości. 6. Zamawiający wymaga „minimum logistycznego” tj. dostawy jednorazowego zamówienia o wartości 250 zł brutto. 7. Dostarczone artykuły biurowe i papier do urządzeń biurowych musi spełniać oczekiwany standard jakościowy i wydajnościowy, który został określony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym jednocześnie formularz ilościowo – cenowy. 8. Dostarczony towar przez cały okres trwania umowy musi być firmowo opakowany i musi posiadać na opakowaniu markę lub nazwę producenta zgodnie z nazwą wpisaną przez Wykonawcę w kolumnie 9 „Opisu przedmiotu zamówienia -formularza ilościowo cenowego”. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamawianego asortymentu to jest nie więcej niż 5% w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne objęte zamówieniem przy zachowaniu cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w „opisie przedmiotu zamówienia - formularzu ilościowo cenowym”. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I – sprzedaż i dostawa materiałów biurowych w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) Część II - sprzedaż i dostawa papieru do urządzeń biurowych w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wypełnionego formularza ilościowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 1a lub/i załącznik nr 1b do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty, 2) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3) dowód wniesienia wadium – w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę wraz z oświadczeniem należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach