Przetargi.pl
Świadczenie usług geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Zakrzew

Gmina Zakrzew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-652 Zakrzew, Zakrzew 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
    Zakrzew 51
    26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie
    tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
    REGON: 67022407700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług geodezyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Zakrzew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych w 2020r. na potrzeby Urzędy Gminy Zakrzew , tj: 1.1. Podział nieruchomości ( z decyzją – art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami) na dwie działki. 1.2. Podział nieruchomości ( z decyzją – art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami) każda następna działkę powyżej dwóch. 1.3. Rozgraniczenie działek ( art. 30 ustawy z dnia 17.05.1989 r) dotyczy jednej granicy 1.4. Rozgraniczenie działek ( art. 30 ustawy z dnia 17.05.1989 r) każdej następnej granicy 1.5. Tyczenie obiektu a) budynku b) sieci , przyłącza, drogi za pierwsze 100 mb c) sieci , przyłącza, drogi za każde następne 100 mb 1.6. Inwentaryzacja powykonawcza obiektu budowlanego a) budynku b) przyłącza za 100 mb c) sieci do 100 mb d) sieci powyżej 100 mb e) studni 1.7. Aktualizacja mapy do celów projektowych w postaci numerycznej a) jedna działka do 1.0 ha b) za każdy następny hektar działki c) mapa do celów projektowych trasy do 100 mb sieci , drogi d) mapa do celów projektowych trasy za każde następne 100 mb sieci , drogi 1.8. Praca kalkulowana według czasu pracy jednej godziny 1.9. Okazanie, ustalenie granic nieruchomości drogowej za pierwsze 100 mb 1.10. Okazanie, ustalenie granic nieruchomości drogowej za następne 100 mb 1.11. Okazanie granic nieruchomości pozostałych dla jednej działki 1.12. Wykaz synchronizacyjny za jedną zgłoszoną działkę 2. Wymagany minimalny termin płatności: 14 dni. 3. Podane w formularzu ofertowym szacunkowe ilości usług geodezyjnych, służą orientacyjnemu określeniu przedmiotu zamówienia oraz porównaniu złożonych ofert. Zmawiający nie gwarantuję w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Ilości usług mogą różnić się od liczby usług podanych w formularzu ofertowym. 4. Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za wykonane usługi, zgodnie z zaoferowanymi cenami jednostkowymi. Wysokość należności za wykonanie każdej pracy geodezyjnej w ramach zawartej umowy określona jest poprzez wskazaną w ofercie zryczałtowaną cenę jednostkową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu oraz - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach