Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 472 401 , fax. 552 472 405
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 472 401, fax. 552 472 405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ 1 - Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej-lampy solarne w ilości 18 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach: • Stobna (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 1, 2 • Gozdawa (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 3, 4 • Kępiny Małe (3 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 5, 6, 7 • Marzęcino (5 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 8 • Rakowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 9 • Rakowiska (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 10 • Kępki (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 7 do SIWZ – mapa nr 11 CZĘŚĆ 2 Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30 W każda, w miejscowościach: • Żelichowo (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 1, 2, 3 • Starocin (2 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 4, 5 • Lubieszewo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 6 • Nowy Dwór Gdański (4 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 7, 8, 9, 10 • Solnica (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 11 • Orłowo (1 szt.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 12 Demontaż i montaż lampy solarnej w miejscowości: • Kmiecin (Zamawiający przekaże lampę Wykonawcy w Kmiecinie ul. Łąkowa w uzgodnionym przez strony terminie. Wykonawca umieści akumulatory w dostarczonym przez Wykonawcę pojemniku szczelnym, wykonanym z metalu niekorodującego.) – lokalizacja orientacyjna jak na załączniku nr 8 do SIWZ – mapa nr 13 2. Przedmiotem zamówienia dla części I i II są: - kompletne lampy oświetleniowe spełniające wymagania opisane w ust. 4 oraz fundamenty prefabrykowane, - dla części II miejscowość Kmiecin – dostarczenie wyłącznie pojemnika na akumulatory, - roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 3. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy: - Sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa ocynkowanego ogniowo na fundamencie prefabrykowanym o wysokości, co najmniej 5 m do wysięgnika oprawy, - Montaż wysięgnika rurowego ocynkowanego ogniowo na słupie, - Montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie, - Montaż pojedynczej opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku; oprawa z żarówką LED , - Montaż podziemny akumulatorów żelowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów, - Montaż sterownika hermetycznego w słupie i zamknięcie otworu rewizyjnego w słupie drzwiczkami przy pomocy co najmniej dwóch śrub zrywnych, - Programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00- 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00- 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00- lampa wyłączona i od godz. 5 do 7.00 -80% mocy, 4. Lampa solarna o mocy źródła światła 30 W musi spełniać następujące wymogi: - Oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30 W , - Słup stalowy ocynkowany o wysokości co najmniej 5m, - Wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 1,5 m max. 1,7m - Strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm, - Czas pracy lampy od 8 do 14 godzin, - Moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednego solara - Akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, napięcie prądu 12 V, - Czas autonomii do 4 dni, - Załączanie czujnikiem zmierzchowym, - Skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna, - Sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy. 5.Zamawiający zastrzega dla: części I – 2 szt. w miejscowości Kępki i części II – 1 szt. w miejscowości Żelichowo 1) możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) lub 2) wydłużenia terminu realizacji w przypadku opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art.30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), jednak nie później niż do 30 listopada 2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla wszystkich części wynosi 3 500,00 zł, a dla ofert częściowych: Część I – 2 000,00 zł Część II – 1 500,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.20.2018 pn. „Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański – część …..” 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, dowód wniesienia wadium, zobowiązanie wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ – w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach