Miasto Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
REGON: 59064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyżej_30_tys_euro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie podwórka przy ul. Piekiełko – Zamenhofa w Słupsku w ramach projektu „Opracowanie modelu rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej i środowiskowej obszarów śródmiejskich na przykładzie Miasta Słupska” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę we właściwym organie administracji budowlanej oraz złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub wniosku zgłoszenia robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie
Dodano: 2024-05-27 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania – „STREFA SPORTU w Parku Kultury i Wypoczynku – Słupski Budżet Obywatelski 2024
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie dokumentacji projektowej "Remontu elewacji budynku SDM-3 przy ul. Beniowskiego 15/17 oraz budynku SDM-4 przy ul. Beniowskiego 20/22 w Gdyni"
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie dokumentacji i pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji: „Budowa 2 Rodzinnych Domów Dziecka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Gdyni przy ul. Rybaków” z opcją
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy budynku siedziby OSP w Brusach
Dodano: 2024-03-12 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki usytuowanego na terenie kampusu Politechniki Gdańskiej nr 12.
Dodano: 2024-02-07 - Wykonanie dokumentacji projektowej izolacji ścian fundamentowych - budynku C, G, J oraz budynku SDM-2 - powtórne
Dodano: 2024-01-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn. "Przebudowa ośrodków egzaminacyjnych w Powiecie Starogardzkim"
Dodano: 2024-01-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji i instalacji odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej z podziałem na części.
Dodano: 2023-12-13