Przetargi.pl
Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 472 401 , fax. 552 472 405
  • Data zamieszczenia: 2019-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 472 401, fax. 552 472 405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: CZĘŚĆ 1 Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej – lampy solarne w ilości 13 szt. o mocy nie mniejszej niż 30W każda oraz dostarczenie i montaż lampy solarnej szt. 1 w m. Rakowiska przekazanej przez Zamawiającego, w miejscowościach: L.p. Miejscowość Ilość Zakres 1 Wężowiec 1 Sprzedaż, dostawa i montaż 2 Żelichowo 2 Sprzedaż, dostawa i montaż 3 Solnica 1 Sprzedaż, dostawa i montaż 4 Rakowiska 3 Sprzedaż, dostawa i montaż 5 Rakowiska 1 Dostawa i montaż 6 Kępiny Małe 1 Sprzedaż, dostawa i montaż 7 Starocin 2 Sprzedaż, dostawa i montaż 8 Stobna 1 Sprzedaż, dostawa i montaż 9 Kępki 2 Sprzedaż, dostawa i montaż Lokalizację montażu lamp solarnych dla części 1 przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. Realizacja zadania l.p. 2 – lampa solarna 1 szt. w miejscowości Żelichowo uzależniona jest od uzyskania przez Zamawiającego decyzji zwalniającej z zakazów określonych w art. 176 ust. 4 Prawa wodnego (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.), z zastrzeżeniem pkt 6. Realizacja zadania l.p. 6 – lampa solarna szt. 1 w miejscowości Kępiny Małe uzależnione jest od uzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) z zastrzeżeniem pkt 6. CZĘŚĆ 2 Sprzedaż, dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych zwanych dalej - lampy solarne w ilości 12 szt. o mocy nie mniejszej niż 30W każda w miejscowościach: L.p. Miejscowość Ilość Zakres 1 Tuja 3 Sprzedaż, dostawa i montaż 2 Wierciny 1 Sprzedaż, dostawa i montaż 3 Kmiecin 3 Sprzedaż, dostawa i montaż 4 Jazowa 2 Sprzedaż, dostawa i montaż 5 Rakowe Pole 1 Sprzedaż, dostawa i montaż 6 Nowy Dwór Gdański ul. Podmiejska 2 Sprzedaż, dostawa i montaż Lokalizację montażu lamp solarnych dla części 2 przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ. Realizacja zadania l.p. 1 – lampa solarna 1 szt. w miejscowości Tuja uzależniona jest od uzyskania przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), z zastrzeżeniem pkt 6. 3. Przedmiotem zamówienia dla części I i II są:  kompletne lampy solarne spełniające wymagania opisane w punkcie 4 i 5 oraz fundamenty prefabrykowane,  roboty budowlane polegające na: osadzeniu fundamentów i skrzyń na akumulatory w poboczu drogi lub innym wskazanym miejscu, montaż słupów oświetleniowych w komplecie z akumulatorami, zaprogramowanie okresów pracy lamp i uruchomienie przywrócenie stanu nawierzchni do stanu pierwotnego,  wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje, dla jednej kompletnej lampy solarnej:  sprzedaż, dostawę na miejsce, montaż i stawianie słupa stalowego, ocynkowanego ogniowo lub aluminiowego na fundamencie prefabrykowanym o wysokości co najmniej 5m do wysięgnika oprawy,  montaż wysięgnika rurowego stalowego, ocynkowanego ogniowo na słupie,  montaż monokrystalicznego ogniwa fotowoltaicznego na słupie,  montaż pojedynczej opraw LED na wysięgniku,  montaż podziemnych akumulatorów żelowych lub naziemnych akumulatorów litowo-jonowych w pojemniku wodoszczelnym z metalu nieulegającego korozji o wymiarach dostosowanych do wymiarów akumulatorów,  montaż sterownika hermetycznego w słupie lub innym miejscu lampy solarnej umożliwiającym dokonywanie ustawień redukcji mocy z poziomu ziemi,  programowanie sterownika z redukcją mocy oprawy LED i ograniczeniem intensywności światła w godzinach i testowanie lamp. Programowanie sterownika lampy solarnej wykonać według wskazań Zamawiającego np. od godz. 16.00 do 22.00 – 80% mocy, od godz. 22.00 do 2.00 – 40% mocy od godz. 2.00 do 5.00 – lampa wyłączona i od godz. 5.00 do 7.00 –80% mocy. 5. Lampa solarna o mocy źródła światła 30W musi spełniać następujące wymogi:  oprawy LED o mocy źródła światła nie mniejszej niż 30W,  słup stalowy, ocynkowany lub aluminiowy o wysokości co najmniej 5m,  wysięgnik oprawy stalowy, ocynkowany o długości od słupa min. 0,5 m max. 1,7m,  strumień świetlny nie mniejszy niż 3200 lm,  czas pracy lampy od 8 do 14 godzin,  moc paneli fotowoltaicznych nie mniej niż. 250 W dla jednej lampy solarnej, w przypadku zastosowania akumulatora litowo-jonowego moc dobiera Wykonawca,  akumulator żelowy o pojemności nie mniejszej niż 2 szt. po 100 Ah lub 1 szt. o 200 Ah, dla akumulatora litowo-jonowego pojemność dobiera Wykonawca, napięcie prądu od 12 V do 24V,  czas autonomii najmniej 4 dni,  załączanie czujnikiem zmierzchowym,  skrzynia na akumulatory o dopasowanej wielkości do akumulatorów wykonana z metalu nie ulegającemu korozji takiego jak np.: stopy aluminium, stal nierdzewna itp. musi być wodoszczelna,  sterownik z redukcją mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych umożliwiający ustawienie okresów pracy oświetlenia i różnych mocy. 6. Zamawiający zastrzega dla części 1 l.p. 2 – lampa solarna szt. 1 w miejscowości Żelichowo oraz dla l.p. 6 – lampa solarna szt. 1 w miejscowości Kępiny Małe i część 2 l.p. 1 – lampa solarna szt. 1 w miejscowości Tuja możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego decyzji zwalniającej z zakazów określonych w art. 176 ust. 4 Prawa wodnego (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) dotyczącej lampy solarnej szt. 1 w miejscowości Żelichowo oraz prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) dotyczącej lampy solarnej szt. 1 w miejscowości Kępiny Małe i lampy solarnej szt. 1 w miejscowości Tuja. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. a. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. b. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany będzie odrębnie dla każdej z części. 8. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia czy jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części, na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla wszystkich części wynosi 3 500,00 zł, a dla ofert częściowych: Część I – 2 000,00 zł Część II – 1 500,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy nr rachunku 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.18.2019 pn. „Sprzedaż, dostawa i montaż jednoramiennych lamp solarnych na terenie Gminy Nowy Dwór Gdański – część …..” 5. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Nowy Dwór Gdański, ul. Ernesta Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej osobnej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 8 i 9. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączony zostanie do zbiorczego zestawienia ofert zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego po otwarciu ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach