Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 10-247 Olsztyn, ul. Hanki Sawickiej 27
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5260156, 5263060 , fax. 089 5265755
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Hanki Sawickiej 27 27
10-247 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5260156, 5263060, fax. 089 5265755
REGON: 00029163500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rckik.olsztyn.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzedaż, dostarczenie, włączenie do eksploatacji, podłączenie do systemu /Bank Krwi/, przeprowadzenie kwalifikacji (IQ, OQ), w pełni automatycznego analizatora do badań immunotransfuzjologicznych pracującego w technologii mikrokart żelowych z możliwością nastawiania badań w technice mikropłytkowej wraz z dostawą mikrokart żelowych do wykonania 50 000 badań kontroli serologicznej przez okres 12 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sprzedaż, dostarczenie, włączenie do eksploatacji, podłączenie do systemu /Bank Krwi/, przeprowadzenie kwalifikacji (IQ, OQ), w pełni automatycznego analizatora do badań immunotransfuzjologicznych pracującego w technologii mikrokart żelowych z możliwością nastawiania badań w technice mikropłytkowej wraz z dostawą mikrokart żelowych do wykonania 50 000 badań kontroli serologicznej przez okres 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej / zamówieniem/. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego. 7. Certyfikat CE lub dokument równoważny. 8. Oświadczenie akceptujące treść umowy. 9. Oświadczenie, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia przez Wykonawcę spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rckik.olsztyn.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ
Dodano: 2016-07-19 - Zakup i dostawę sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do oczyszczania powietrza metodą sterylizacji plazmowej w formie leasingu operacyjnego II. ZPZ-45/06/16
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa urządzenia medycznych - doposażenie Bloku Operacyjnego
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do oczyszczania powietrza metodą sterylizacji plazmowej w formie leasingu operacyjnego. ZPZ-33/05/16
Dodano: 2016-06-08 - DOSTAWA ŁÓŻEK SZPITALNYCH I INNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla Pro-Medica Sp. z o. o.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa usg do badania dzieci w ramach realizacji projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-05-09 - Usługa najmu wraz z dostawą urzadzenia filtrującego i utrzymującego czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku wraz z wykonaniem instalacji oraz zaprojektowaniem i wykonaniem niezbędnych prac budowlanych umożliwiających instalację dostarczonego urządzenia.
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa inkubatora, usg do badania dzieci oraz systemów do bezprzewodowego monitorowania płodu (telemetria) w ramach realizacji projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-14