Przetargi.pl
sprzedaż, dostarczenie, włączenie do eksploatacji, podłączenie do systemu /Bank Krwi/, przeprowadzenie kwalifikacji (IQ, OQ), w pełni automatycznego analizatora do badań immunotransfuzjologicznych pracującego w technologii mikrokart żelowych z możliwością nastawiania badań w technice mikropłytkowej wraz z dostawą mikrokart żelowych do wykonania 50 000 badań kontroli serologicznej przez okres 12 miesięcy.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 10-247 Olsztyn, ul. Hanki Sawickiej 27
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5260156, 5263060 , fax. 089 5265755
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Hanki Sawickiej 27 27
    10-247 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5260156, 5263060, fax. 089 5265755
    REGON: 00029163500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rckik.olsztyn.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprzedaż, dostarczenie, włączenie do eksploatacji, podłączenie do systemu /Bank Krwi/, przeprowadzenie kwalifikacji (IQ, OQ), w pełni automatycznego analizatora do badań immunotransfuzjologicznych pracującego w technologii mikrokart żelowych z możliwością nastawiania badań w technice mikropłytkowej wraz z dostawą mikrokart żelowych do wykonania 50 000 badań kontroli serologicznej przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sprzedaż, dostarczenie, włączenie do eksploatacji, podłączenie do systemu /Bank Krwi/, przeprowadzenie kwalifikacji (IQ, OQ), w pełni automatycznego analizatora do badań immunotransfuzjologicznych pracującego w technologii mikrokart żelowych z możliwością nastawiania badań w technice mikropłytkowej wraz z dostawą mikrokart żelowych do wykonania 50 000 badań kontroli serologicznej przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej / zamówieniem/. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego. 7. Certyfikat CE lub dokument równoważny. 8. Oświadczenie akceptujące treść umowy. 9. Oświadczenie, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia przez Wykonawcę spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rckik.olsztyn.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach