Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 51
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2422442 , fax. 063 2422477
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Koninie
ul. Wilczak 51 51
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 063 2422442, fax. 063 2422477
REGON: 63128080900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń w budynku RDW w Koninie przy ul. Przemysłowej 122 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzątanie pomieszczeń w budynku RDW w Koninie przy ul. Przemysłowej 122 o łącznej pow. 264,21 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, 2) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania, 4) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6 niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 1.2 muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2016-03-04 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach PSP w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1
Dodano: 2016-01-18 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-12-29 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług z zakresu sprzątania w siedzibach Biur Powiatowych na terenie woj. wielkopolskiego oraz Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Dodano: 2015-10-12 - Usługa polegającą na utrzymaniu czystości w następujących budynkach użyteczności publicznej: Część nr 1: siedzibie Urzędu Miejskiego w Kościanie, Al. Kościuszki 22, Część nr 2: Domu Organizacji Społecznych, ul. Wały Żegockiego 2 , budynku Ratusza, Rynek 1 Część nr 3: budynkach położonych przy ul. Bernardyńskiej 2. Część nr 4: pomieszczeniach dworca kolejowego ul. Dworcowa 1
Dodano: 2015-09-24 - Kompleksowe sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Dodano: 2015-02-19 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2015-02-05 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz sprzątania zewnętrznego w Prokuraturze Okręgowej w Poznaniu i w Prokuraturach Rejonowych
Dodano: 2014-10-17 - Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie
Dodano: 2014-10-16