Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach PSP w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
  • Data zamieszczenia: 2016-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Masztalarska 3 3
    61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
    REGON: 00068449300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach w budynkach PSP w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu w budynkach PSP zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Masztalarskiej 3 i przy ul. Wolnica 1.Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Usługa utrzymania czystości będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Komendy (7.30 - 15.30). 2) Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 2 pracowników wykonawcy na każdy budynek przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu zabezpieczanych przez Wykonawcę. 3)Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 4) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. 5) W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego. 6) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi do opróżniania koszy i wynoszenia śmieci do kontenerów ustawionych na placu poza budynkami. Bezwzględnie obowiązuje zachowanie prowadzonej segregacji odpadów. 7)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi do zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8)Zamawiający udostępni wykonawcy zabezpieczone pomieszczenie w każdym z budynków do przechowywania sprzętu i środków. Szczególne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną / niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej / niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej / niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 PLN, przed upływem terminu na składanie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach