Przetargi.pl
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ, MYCIE OKIEN, PRANIE TAPICERKI MEBLOWEJ I WYKŁADZIN DYWANOWYCH W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO (RATUSZ) W KALISZU

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7654300 , fax. (062) 7642032
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7654300, fax. (062) 7642032
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogłoszenia - zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ, MYCIE OKIEN, PRANIE TAPICERKI MEBLOWEJ I WYKŁADZIN DYWANOWYCH W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO (RATUSZ) W KALISZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, mycia okien, prania tapicerki meblowej i wykładzin dywanowych w budynku Urzędu Miejskiego (Ratusz) w Kaliszu. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)sprzątanie pomieszczeń biurowych (pow. 1.939,00 m2), 3 sal konferencyjnych (pow. 263,00 m2), archiwum urzędu (pow. 165,00 m2); 2)sprzątanie pomieszczeń sanitarnych (7 łazienek) i pomieszczeń podręcznych (pow. 100,00 m2); 3)sprzątanie holi, korytarzy oraz dwóch klatek schodowych (powierzchnie marmurowe i lastrico - pow. 1.235,00 m2); 4)mycie okien ( 228 szt. o pow.695,00 m2); 5)pranie tapicerki meblowej (250 szt. krzeseł), wykładzin dywanowych (pow.615,00m2 )i żaluzji( pow.430,00 m2 ); 6)sprzątanie będzie się odbywało siłami minimum 5 sprzątaczek, głównie w godzinach popołudniowych, a w niektórych przypadkach (np. gabinety) w godzinach rannych; 7)dyżurne sprzątanie i utrzymywanie czystości w czasie godzin urzędowania tj. od godz. 730 do godz. 1530, a w szczególnych przypadkach również (np.imprezy okolicznościowe) po godzinach pracy oraz soboty i święta, 8)bieżące zabezpieczenie sanitariatów w niezbędne środki higieny i WC wysokiej jakości. 3) Szczegółowy zakres prac został określony w SIWZ oraz załącznikach do niej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykażą wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej (trwającej co najmniej 12 miesięcy) w ramach jednego kontraktu usługi sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 2500 m2; b) wykażą, że dysponują: polerkami (3szt) i szorowarkami (3szt), przynajmniej jednym urządzeniem pozwalającym wykonać usługę prania wykładzin, przynajmniej jednym urządzeniem pozwalającym wykonać usługę prania tapicerki meblowej oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czynności w powierzonym obiekcie; c) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej 5 osób, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 - miesięczny staż pracy, polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat kalendarzowych licząc od dnia składania ofert. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) wykażą, że posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1 i 4. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 9.1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 5)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*; 6)wykazu należycie wykonanych usług spełniających warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 2.a) Opisu warunków udziału w postępowaniu ; 7)dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt .6); 8) wykazu narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2.b) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 9) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 10)wykazu osób wskazanych do wykonania zamówienia wraz z informacją o spełnieniu warunku określonego w pkt 2.c) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 11) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 10), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 12) wykazu środków czystości, które będą używane do wykonania zamówienia ; 13) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn.zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach