Zespół Przedszkolno-Szkolno-Gimnazjalny w Ruchocicach ogłasza przetarg
- Adres: 62-073 Ruchocice, ul. Poznańska 23
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4443425 , fax. 61 4443425
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Przedszkolno-Szkolno-Gimnazjalny w Ruchocicach
ul. Poznańska 23 23
62-073 Ruchocice, woj. wielkopolskie
tel. 61 4443425, fax. 61 4443425
REGON: 41152561200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spruchocice.webpark.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Przedszkolno-Szkolno-Gimnazjalny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w szkole podstawowej w Ruchocicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymianę okien w szkole podstawowej w Ruchocicach, W tym 1. wymiana 30 szt. okien z obróbkami w tym 1 szt. okno antywłamaniowe - P-3 (do biblioteki) 2. wymiana parapetów wewnętrznych z prefabrykowanego na PCV kolor biały 3. Podmurowanie parapetów 4. Należy zastosować szyby o o współczynniku przenikania <= 1oraz profil 5 (pięcio) komorowy 5. Wykonawca we własnym zakresie usunie starą stolarkę okienną i pozostałości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: uprawnienia budowlane osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót). - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto minimum 50.000,00 zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, tj. oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Uwaga! W celu potwierdzenia zobowiązania innych podmiotów wykonawca jest zobowiązany przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy i/lub robót), Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 50.000,00 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spruchocice.webpark.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych m.in. z usunięciem nieprawidłowości w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wykrytych podczas kontroli wydziału kontrolno-rozpoznawczego Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 9 przy ulicy Jana Brzechwy 2 w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-04-11 - Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Bukowskiej 27/29 w Poznaniu do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2016-03-29 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2015-10-12 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-10-07 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w m. Jankowy Etap II - roboty wykończeniowe i instalacje wewnętrzne
Dodano: 2015-05-27 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2014-09-23 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2014-08-20 - Budowa altany ogrodowej w Roszkówku
Dodano: 2014-08-11 - Budowa wieży obserwacyjno-widokowej na terenie leśnictwa Świętno
Dodano: 2014-07-29 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Starostwa Powiatowego w Wągrowcu - okna witrażowe
Dodano: 2014-06-11