Krakowski Teatr Scena STU ogłasza przetarg
- Adres: 30-101 Kraków, Al. Krasińskiego 16-18
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4222263 , fax. 012 4222263
- Data zamieszczenia: 2011-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowski Teatr Scena STU
Al. Krasińskiego 16-18 16-18
30-101 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4222263, fax. 012 4222263
REGON: 35130935200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.scenastu.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w Krakowie al. Krasińskiego 16-18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń Krakowskiego Teatru SCENA STU w Krakowie z podziałem na trzy strefy: strefa codziennego serwisu 8 godzinnego , strefa serwisu nadliczbowego wynikającego z potrzeb repertuarowych Teatru (spektakle i próby ) strefa 4 godzinnego serwisu na zasadach hotelowych w godzinach 10-14 z podziałem: 1. Poniedziałek - Piątek 10-14 2. oraz strefa serwisu 2 godzinnego na zasadach hotelowych w godzinach 12-14 w soboty , niedziele i święta ZAKRES USŁUG 1. Sprzątanie powierzchni biurowych: PODZIAŁ SPRZĄTANIA: - codzienne (biura ; sanitariat , kuchenka, korytarz II p.) - okresowe (mycie okien raz na kwartał, szorowanie korytarza raz na kwartał) 2.Sprzątanie powierzchni sceny foyer oraz zaplecza sceny i garderób PODZIAŁ SPRZĄTANIA: -codzienne (scena, foyer teatru wraz z szatnią, ubikacje publiczności , garderoby, zaplecze sceny w tym korytarz i ubikacja do działu elektryczno -akustycznego) -okresowe : (akrylizacja-nabłyszczenie chemiczne raz w mc-u) foyer, mycie okien w garderobach, mycie fliz w ubikacjach,klatka schodowa budynku nr 16,powierzchnia chodnika przed budynkiem nr16) -Utrzymanie w czystości pomieszczeń zaplecza kuchennego pod barkiem teatru w zależności od potrzeb oraz w szczególności po wszelkich cateringach jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu. 3.Sprzątanie pomieszczeń mieszkań służbowych -Pokoje Gościnne codzienne : sprzątanie poszczególnych pokoi (wymiana pościeli) wraz z łazienkami (mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych wraz z urządzeniami po każdej zrealizowanej rezerwacji środkiem odkażającym) Oraz w zależności od wskazań osoby zarządzającej pokojami służbowymi, mycie korytarza, wraz z kuchenką oraz klatką schodową od I piętra do strychu. -okresowe : mycie lodówki , mycie kuchenki mikrofalowej , akrylizacja korytarza, mycie okien. A. ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC dotyczy utrzymywania czystości w pomieszczeniach Krakowskiego Teatru Scena STU w Krakowie W zależności od potrzeb repertuarowych Scena, foyer teatru, ubikacje publiczności , garderoby, zaplecze sceny, oraz chodnik przed bud. Teatru w zależności od potrzeb repertuarowych teatru jak i imprez okolicznościowych . Pracownik powinien zgłaszać się do pracy na rejonie co najmniej na 1h wcześniej przed rozpoczęciem się danego spektaklu , próby czy imprezy. Oraz obsługa spektaklu do czasu zakończenia się ostatniej przerwy w spektaklu. CODZIENNIE mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wraz z urządzeniami mycie urządzeń sanitarnych (umywalki, zlewy, WC, ewentualne mycie fliz w tych pomieszczeniach itp. Odkurzanie (oczyszczanie plam z wykładzin) mycie podłóg /powierzchnie zmywalne/; opróżnianie pojemników na śmieci: - usuwanie worków z odpadami; - oczyszczenie pojemników wewnątrz i zewnątrz; - włożenie nowych worków. oczyszczenie powierzchni biurek, stołów, szaf, szafek, kaloryferów, parapetów itp.(zmywanie na mokro i wytarcie do sucha) oczyszczanie powierzchni krzeseł (części twarde - jw.) oczyszczanie z kurzu ram obrazów, tablic, lamp na biurkach, kinkietów, aparatów telefonicznych i sprzętu komputerowego; zmycie na mokro i wytarcie do sucha drzwi, klamek, futryn, poręczy; mycie luster, powierzchni szklanych; w trakcie trwania dyżurów utrzymywanie czystości na bieżąco / WC, łazienki, foyer, korytarze/; sprzątanie klatki schodowej / wejście nr 16/ od poziomu I pietra do wejścia na strych uzupełnienie mydła w płynie w dozownikach na mydło (dostawa zamawiającego) , uzupełnienie papieru toaletowego w pojemnikach według potrzeb (dostawa zamawiającego) sprzątanie wejścia głównego do teatru, wraz z utrzymaniem czystości gablot znajdujących się przy wejściu głównym klatka schodowa do wysokości II piętra klatka schodowa do magazynu w piwnicach pod oficyną 18 sprzątanie obszaru chodnika przed budynkiem w zakresie nr 16 al. Krasińskiego TYGODNIOWO czyszczenie i polerowanie wszelkich wymagających tego części mebli i wyposażenia; mycie gablot reklamowych przed drzwiami wejściowymi do budynku MIESIĘCZNIE gruntowne oczyszczanie mebli tapicerowanych odkurzaczem; gruntowe mycie podłóg /powierzchnie zmywalne/ wraz z nabłyszczeniem foyer teatru w okresie trwania sezonu teatralnego (od 01 września do 01 lipca każdego roku) mycie ścian zmywalnych do 1,70 m; mycie gablot reklamowych przed wejściem do budynku ( duże witryny reklamowe) odkurzanie i mycie powierzchni podłóg powierzchnia magazynowa(poddasze oraz zewnętrzny magazyn strojów) KWARTALNIE mycie lamp sufitowych; generalne mycie i odkurzanie ścian powyżej 1,70 m; Mycie wszystkich okien w pomieszczeniach teatru wraz z ramami. B. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ WYKONAWCĘ worki małe i duże: na odpady sanitarne ( czarne) papierowe środki do mycia i dezynfekcji oraz odkamieniania środki myjąco - dezynfekujące do sanitariatów pozostałe środki myjąco - czyszczące środki natłuszczające do podłóg piasek, sól. Maszyny i urządzenia C. MATERIAŁY DOSTARCZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO mydło w płynie papier toaletowy ręczniki papierowe ROZBICIE Metrażowe Pomieszczenia Biurowe -611 m? Scena ,foyer, garderoby, wc. 528,5 m? Klatka schodowa, chodnik przed budynkiem nr 16,48 m? Brama nr 16 i klatka schodowa do wysokości II pietra30,25 m? Klatka schodowa od II pietra do strychu 42 m? Pokoje gościnne IIIp. wraz z łazienkami 263 m? Powierzchnia magazynowa - 135m?-strych Sala prób patio -71m? Pomieszczenia pod barkiem teatru 58 m? Zejściowa klatka schodowa do magazynu dekoracji- 6,5 m? Magazyn strojów teatralnych - 8,5 m? RAZEM 1.770,23 m? Powierzchnie szklane Powierzchnia okien - 330 m? Powierzchnia luster i szyb - 30,5 m? Gabloty zewnętrzne - 14,09 m? RAZEM 374,59 m? - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scenastu.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego.
Dodano: 2016-05-18 - Usługa utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach PZOL w Grojcu oraz wykonywania czynności pomocniczych przy obsłudze pacjenta niewymagających przygotowania medycznego
Dodano: 2016-04-07 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r
Dodano: 2015-12-20 - Usługa dekontaminacji pomieszczeń Oddziału Oparzeń
Dodano: 2015-12-15 - Utrzymanie czystości terenów placówek ZLA w 2016 roku.
Dodano: 2015-12-14 - Usługa sprzątania i dezynfekcji w Szpitalu Specjalistycznym im. J. Dietla w Krakowie Al. Focha 33 i ul. Skarbowej 1.ZP/12/2015.
Dodano: 2015-06-15 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości terenów placówek ZLA w Oświęcimiu w 2015 roku.
Dodano: 2015-01-20 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości terenów placówek ZLA w Oświęcimiu w 2015 roku.
Dodano: 2014-12-22 - Całodobowe, specjalistyczne utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie (I)
Dodano: 2014-11-03 - Całodobowe, specjalistyczne utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie
Dodano: 2014-10-22