Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3705328 , fax. 71 3435439
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3705328, fax. 71 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń Izby Celnej we Wrocławiu znajdujących się w obiektach: - we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 127, - we Wrocławiu przy ul. Podwale 64, - we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, - w Legnicy przy ul. Pątnowskiej 50, - w Żarskiej Wsi, - w Polkowicach przy ul. Krzywej 3, - w Zgorzelcu przy ul. Wolności 1, - w Wałbrzych przy ul. Ludowej 63. Szczegółowy zakres czynności dla poszczególnych obiektów określono poniżej: 1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych: Częstotliwość: 1) dwa razy w tygodniu: - odkurzanie wykładzin dywanowych, - odkurzanie i zmywanie posadzek twardych, - usuwanie kurzu z parapetów okiennych, mebli, urządzeń (za wyjątkiem sprzętu komputerowego), wieszaków, gablot, tablic itp. znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach. 2) wg potrzeb: - opróżnianie koszy, niszczarek, - wymiana worków foliowych* - odtłuszczanie słuchawek telefonicznych - usuwanie pajęczyn 3) 1 raz na tydzień: - przecieranie nóg krzeseł i stołów - wycieranie i odtłuszczanie klamek i drzwi 2. Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść i holów: Częstotliwość: 1) codziennie - zmywanie twardych powierzchni i podłóg - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych* - odkurzanie i mycie powierzchni schodów - mycie barierek i poręczy, a także krat zabezpieczających 2) wg potrzeb: - wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi wejściowych przeszklonych. 3. Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: Częstotliwość: 1) Codziennie - mycie, oczyszczanie i dezynfekcja wszelkich urządzeń sanitarnych, luster - mycie powierzchni podłóg i ścian pokrytych terakotą - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych* 2) wg potrzeb: - mycie luster - uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych * 4. Sprzątanie pomieszczeń technicznych: Częstotliwość: 1) 1 raz w miesiącu: - mycie podłogi pokrytej PCV - mycie podłogi cementowej 5. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku: Częstotliwość: 1) wg potrzeb: - wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady komunalne - w obiekcie mieszczącym się w Zgorzelcu przy ul. Wolności 1 w okresie zimy odśnieżanie chodników i dojść do budynku przez całą dobę w zależności od opadów. 6. Dwa razy do roku mycie okien wraz z ościeżnicami w okresach: - marzec/ kwiecień - październik/ listopad Konkretne daty ustalone zostaną z Zamawiającym w trakcie obowiązywania umowy. * Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest dostarczać materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, mydło w płynie PH 5.5, papier toaletowy min. dwuwarstwowy o średnicy rolki min. 19cm i długości min. 120m, ręczniki papierowe składanka Z, wkłady do WC i pisuarów. Wymagania dotyczące sprzątania: A. Zakres czynności: 1. Usługa będącą przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w dni robocze w godzinach pracy Urzędów tj. od 7:00 do 15:00 oprócz obiektu znajdującego się we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, w którym usługę sprzątania należy wykonywać w godz. od 8:00 do 16:00, z uwzględnieniem pkt. 2 i 3. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i rzetelnego wykonania zamówienia. B. Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę sprzątania z należytą starannością. 2. Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje czynności objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. 3. Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania usługi sprzątania, zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywanie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości prowadzenia usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz zmian w zespole pracowników w trybie natychmiastowym w razie takiej konieczności. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, czyszczących, konserwujących oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych. 7. Usługa objęta zamówieniem powinna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego. 8. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne winny posiadać atesty, tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia, środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. 9. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i bieżącego uzupełniania następujących materiałów eksploatacyjnych: 1) kostki WC do muszli i pisuarów, 2) papier toaletowy, min. 2-warstwowy o minimalnej średnicy 19 cm, min. 120m, do pojemników typu Merida, 3) ręczniki papierowe do pojemników typu Merida, 4) mydło ph 5.5 do dozowników typu Merida składanka Z, 5) worki foliowe na odpady, 10. Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani w jednolite stroje z umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem. 11. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz w majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. C. Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający umożliwi wykonanie usługi sprzątania poprzez: 1) nieodpłatne udostępnienie Wykonawcy pomieszczeń gospodarczych w sprzątanych obiektach, 2) nieodpłatne udostępnienie Wykonawcy mediów umożliwiających prawidłowe wykonanie usługi (woda, prąd). 3) Zamawiający odpowiada za prawidłowy stan techniczny wszystkich pomieszczeń i ich zabezpieczeń, zamków, zamknięć, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. 4) Zamawiający w razie powstania szkody zobowiązany jest nie później niż w następnym dniu roboczym od chwili powzięcia informacji o jej powstaniu, zgłosić powstanie szkody Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie, a w przypadku kradzieży także na policję oraz sporządzić protokół z postępowania wyjaśniającego przy udziale Wykonawcy lub osób przez niego upoważnionych. 5) Odpowiedzialność za szkody w mieniu ustala się na podstawie protokołu postępowania wyjaśniającego - ustalającego okoliczności powstania szkody, sporządzonego przy udziale przedstawicieli stron lub osób przez nich upoważnionych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwagi na jego złożoność określony został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 9 000 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją : wadium - sprzątanie obiektów Izby Celnej we Wrocławiu nr sprawy: 450000-ILGW-253-7/14 Informacje dodatkowe: 1) Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 2) Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach