Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz terenu przyległego

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 14 776 , fax. 22 51 14 722
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 14 776, fax. 22 51 14 722
    REGON: 14016696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz terenu przyległego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ WARSZAWA PRAGA W WARSZAWIE PRZY UL. BRÓDNOWSKIEJ 13/15 WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM ORAZ W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTEPNYCH W PROKURATURZE REJONOWEJ WARSZAWA PRAGA POŁUDNIE W WARSZAWIE PRZY UL. KAMIENNEJ 14 POMIESZCZENIA BIUROWE PROKURATURA OKRĘGOWA Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: umyć meble, parapety, wytrzeć z kurzu monitory przeznaczonym do tego środkiem, wytrzeć z kurzu aparaty telefoniczne, urządzenia telefaksowe, obudowy komputerów i drukarek, wytrzeć kontakty na sucho, usunąć worki z odpadami, opróżnić pojemniki niszczarek, odkurzyć wykładzinę (albo umyć podłogę tarkiet). POMIESZCZENIA SOCJALNE: PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: usunąć worki z odpadami (osobno pojemnik na odpady segregowane plastik i szkło), umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, umyć podłogi (PCV lub terrakota), umyć lodówki raz na kwartał. POMIESZCZENIA OCHRONY: PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: usunąć worki z odpadami, umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, umyć podłogi (PCV lub terakota). TOALETY: PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Dezynfekcja i mycie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: usunąć worki z odpadami, umyć lustra, glazurę, drzwi, umywalki, armaturę, umyć pojemniki na mydło i ręczniki papierowe (po opróżnieniu), umyć i zdezynfekować muszle oraz pisuary, umyć podłogi, umyć kabiny prysznicowe, umyć kabiny łazienkowe. KORYTARZE I KLATKI SCHODOWE PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby: umyć przeszklone drzwi wejściowe do wszystkich klatek schodowych oraz do innych pomieszczeń (np. sale konferencyjne); usunąć worki z odpadami, wytrzeć na sucho kontakty, umyć drzwi, uchwyty, umyć parapety okienne, umyć i zdezynfekować pojemniki na odpady, umyć stopnice, podesty podłogi i listwy przypodłogowe. Przy usuwaniu worków z odpadami należy stosować zasadę ich segregacji: w osobnych workach papier, plastik i szkło (papier z opróżnionych niszczarek, plastik oraz szkło z osobnych pojemników w pomieszczeniach socjalnych), w osobnych workach pozostałe odpady stałe. Worki należy składować w pojemnikach przeznaczonych na odpady segregowane i pozostałe nieczystości stałe. CZĘSTOTLIWOŚĆ CZYSZCZENIA INNYCH ELEMENTÓW W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWEJ PRAGA POŁUDNIE Co 2 tygodnie (wszystkie pomieszczenia): umyć kaloryfery, umyć balustrady i inne elementy zdobiące na klatkach schodowych, umyć lustra poza toaletami, umyć aparaty telefoniczne. Co miesiąc (wszystkie pomieszczenia): wytrzeć wilgotną ściereczką godła, ramy od obrazów, zegary, tablice, instrukcje, sztuczne kwiaty, inne ozdoby, umyć kratki wentylacyjne, obudowy wentylatorów, urządzeń klimatyzacyjnych, odkurzyć meble tapicerskie, umyć całą powierzchnię glazury niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia, umyć lamperie niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia, umyć kinkiety, umyć wewnętrzne lampy oświetleniowe. Co kwartał (wszystkie pomieszczenia): odsunąć meble od ściany w miarę możliwości i odkurzyć odkryte miejsca. SERWIS PRAC PORZĄDKOWO OGRODNICZYCH NA TERENIE JEDNOSTKI (2 143,00 m2) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM (999,7 m2): Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy: 1) Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości (zamiatanie, sprzątanie liści, śmieci, koszenie trawnika 40 m2 , przycinanie krzewów itp.): podwórza jednostki; parkingu jednostki; terenu przylegającego do jednostki w kwartale ulic: Kamiennej, Szwedzkiej i Bródnowskiej; 2) Wybieranie z koszy śmieci. 3) Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu parkingu oraz chodników okalających budynek przy użyciu sprzętu mechanicznego przeznaczonego do tego typu prac czas reakcji 1,5 h od momentu opadu śniegu, posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia oraz w tym samym dniu a najpóźniej następnym (po godzinach pracy urzędu od godz. 16.00 do godziny 7.00 dnia następnego) wywiezienie zalegającego śniegu z terenu parkingu. 4) Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie) oraz nadzorowanie segregacji odpadów składowanych przez osoby sprzątające pomieszczenia wewnątrz obiektu; 5) Oczyszczanie gzymsów, dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości) na żądanie Zamawiającego; INNE CZYNNOŚCI POMOCNICZE WYKONYWANE SYSTEMATYCZNIE LUB OKRESOWO: uzupełnianie mydła w żelu, ręczników papierowych w suszarkach, papieru toaletowego, kostek toaletowych, bieżąca wymiana worków w pojemnikach na odpady. II ZAKRES PRAC PORZĄDKOWO OGRODNICZYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3 (810,00 m?) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM CHODNIKU (100,00 m2) Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy: 1) dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości: podwórza jednostki, parkingu jednostki, terenu przylegającego do jednostki od strony ul. Paderewskiego 3, wybieranie z koszy i zbieranie śmieci na całym terenie; 2) usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu parkingu oraz chodników okalających budynek czas reakcji 1,5 h od momentu opadu śniegu oraz posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia; 3) utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie); 4) oczyszczanie dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości). PRACE OKRESOWE Dwa razy w ciągu trwania umowy (jeden raz w ciągu I półrocza i jeden raz w ciągu II półrocza) po otrzymaniu zlecenia: umyć we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okna PCV wraz z ościeżnicami w terminie wskazanym przez Zamawiającego o powierzchni ogólnej (liczonej dwustronnie) 3 230,00 m2, umyć parapety zewnętrzne, umyć żaluzje wewnętrzne 1 500,00 m2, uprzątnąć piwnice w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie i budynku Prokuratury Rejonowej Praga Północ przy ul. Jagiellońskiej 5 1558 m2. Raz w ciągu trwania umowy po otrzymaniu pisemnego zlecenia: uprać wykładziny podłogowe i meble materiałowe. UWAGA! Realizacji ww. wymienionych usług okresowych uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego III MYCIE DWUSTRONNE OKIEN WRAZ Z OŚCIEŻNICAMI I KRATAMI ORAZ PARAPETAMI ZEWNĘTRZNYMI I WEWNĘTRZNYMI UWAGA! Realizacja usługi przez pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokościach. 1) W pierwszym półroczu 2014 roku w terminie wskazanym: 1. Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Południe 1 754,00 m2 2. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Północ 532,00 m?. 3. Prokuratura Rejonowa w Legionowie 94,00 m? 4. Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim 226,00 m?. 5. Prokuratura Rejonowa w Wołominie 372,00 m?. 6. Prokuratura Rejonowa w Otwocku 252,00 m?. __________________________ Razem 3 230,00 m? 2) W drugim półroczu 2014 roku w terminie wskazanym: 3) Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Południe 1 754,00 m2 4) Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Północ 532,00 m?. 5) Prokuratura Rejonowa w Legionowie 94,00 m? 6) Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim 226,00 m?. 7) Prokuratura Rejonowa w Wołominie 372,00 m?. 8) Prokuratura Rejonowa w Otwocku 252,00 m?. __________________________ Razem 3 230,00 m? IV PRANIE FIRAN I ZASŁON W POKOJACH GOŚCINNYCH 1) W pierwszym półroczu 2014 roku w terminie wskazanym: Prokuratury 350 m?. 2) W drugim półroczu 2014 roku w terminie wskazanym: Prokuratury 350 m?. V CZAS PRACY rutynowe sprzątanie we wszystkie dni robocze w godz. od 1615 2200. sprzątaczka dyżurna w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie, w wszystkie dni robocze w godz. od 800 1600 zakres czynności będzie obejmował prace porządkowe wynikające z doraźnych potrzeb we wszystkich pomieszczeniach jednostki. VI JAKOŚĆ PRACY 1. Wykonawca winien zapewnić utrzymanie stale odpowiedniego wysokiego poziomu czystości we wszystkich wyszczególnionych powyżej pomieszczeniach również podczas remontów i awarii oraz sprzątanie po remontach. 2. Usługi powyższe Wykonawca wykona z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco dezynfekujących itp.). 3. Sprzęt przeznaczony do sprzątania oraz środki czystości należy przechowywać w wyznaczonych do tego przez Zamawiającego miejscach. INFORMACJE DODATKOWE PRZEDSTAWICIEL WYKONAWCY: 1. Zobowiązany jest do ścisłej współpracy z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (możliwość nawiązania kontaktu telefonicznego z Zamawiającym). 2. Jest odpowiedzialny za całokształt pracy podległego personelu. 3. Obowiązany jest do czynnej obecności przez 5 dni w tygodniu. 4. Obowiązany jest do codziennego wizytowania wszystkich podlegających mu odcinków. 5. Nie opuszcza obiektu bez wyznaczenia kompetentnej i upełnomocnionej osoby do sprawowania zastępstwa. 6. Zobowiązany jest do niezwłocznego korygowania powstałych błędów w realizacji przedmiotu umowy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 1. Przedstawienia przedstawicielowi Zamawiającego imiennego grafiku pracowników zatrudnionych na terenie jednostki w dniu 02.01.2014r. Wszelkie zmiany są niezwłocznie nanoszone i informacja przekazywana jest do wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 2. Usuwania z terenu Zamawiającego własnego zużytego sprzętu we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Do zapewnienia wysokiej jakości obsługi przez wszystkie robocze dni w trakcie realizacji Umowy, na tym samym poziomie. 4. Usługa będzie świadczona zgodnie z ustaleniami i zapewni wymagane minimum pracowników umożliwiające płynną obsługę jednostki niezależnie od sezonu urlopowego. 5. Wytypowania osoby sprawującej funkcję Kierownika Obiektu z ramienia Firmy. 6. Zapewnienia odzieży ochronnej dla pracowników, nie zniszczonej, estetycznej oraz identyfikatorów. 7. Zapewnienia co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do pracy na wysokościach. 8. Terminy prac wykonywanych okresowo będzie ustalał przedstawiciel Zamawiającego, który z odpowiednim wyprzedzeniem przekaże pisemne zlecenie o planowanej realizacji prac wykonywanych okresowo. 9. Stosowania do sprzątania środków, które nie zniszczą sprzętu, powierzchni, są wysokiej jakości i produkcji renomowanych firm. 10. Na terenie jednostki, magazynu Wykonawcy przechowywane będą tylko środki w oryginalnych opakowaniach a rozpakowywane tylko do użytku na terenie jednostki. 11. Zapewnienia zaopatrzenia w bezzapachowy papier toaletowy (celuloza 2 warstwowy, małe rolki, listkowany, białe), bezzapachowe ręczniki papierowe (ręczniki składane ZZ papierowe, miękkie, 1listkowe, białe), mydło toaletowe płynne (mydło higieniczne z odczynnikiem Ph 5,5 posiadające atest), worki foliowe do pojemników na odpady 35 l (HD),worki do niszczarek 35 l i 100 l kostki toaletowe (zawieszki), środki zapachowe. 12. Zapewnienia zaopatrzenia w następujące środki antypoślizgowe: piasek, sól, chlorek wapnia. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że każdy przypadek nienależytego wykonania usługi sprzątania stwierdzony przez Zamawiającego i odnotowany w Protokole kontroli okresowej procesu sprzątania, potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną, skutkować będzie zastosowaniem kary umownej w wysokościach przewidzianych w umowie. Wzór Protokołu kontroli okresowej procesu sprzątania stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości w pomieszczeniach jednostki oraz terenie zewnętrznym podlegającym sprzątaniu na warunkach określonych w umowie. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NADZÓR NAD UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI: Kierownik obiektu z ramienia Firmy odpowiada za nadzór nad realizacją przez pracowników Firmy wymagań przedstawionych przez Zamawiającego w umowie oraz SIWZ. Przedstawiciel Zamawiającego odpowiada za: 1. Bieżącą kontrolę, jakości usług świadczonych przez Firmę sprzątającą. 2. Przeprowadzanie w dowolnie ustalonym terminie kontroli okresowych procesu sprzątania i sporządzenie z nich protokółu. 3. Składanie do kierownika jednostki pisemnych wniosków z załączonym protokółem kontroli procesu sprzątania, o zastosowanie kar umownych wobec Wykonawcy w sytuacji niedotrzymania warunków umowy. VII DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA KLAUZULA SPOŁECZNA Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była na podstawie umowy o pracę co najmniej jedna osoba bezrobotna na co najmniej pół etatu na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2008r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona przez Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż od 31 dnia liczonego od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy o zamówienie publiczne (zwanej dalej Umową). W przypadku rozwiązania umowy o pracę takiej osoby za wypowiedzeniem, a także bez wypowiedzenia, bez względu na to, kto był stroną rozwiązującą umowę, a także po wygaśnięciu umowy z taką osobą, albo po porzuceniu pracy przez taką osobę w okresie obowiązywania Umowy, Wykonawca ma obowiązek zatrudnić na podstawie umowy o pracę inną osobę bezrobotną w terminie nie późniejszym niż od 21 dnia liczonego od dnia rozwiązania za wypowiedzeniem, albo bez takiego wypowiedzenia umowy o pracę z osobą zatrudnioną, bez względu na to, kto był stroną rozwiązującą umowę, wygaśnięcia umowy z taką osobą albo od dnia porzucenia przez nią pracy. W przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej na co najmniej ? etatu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie: Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia klauzula społeczna, oraz w terminie do 30 dni liczonego od dnia podpisania Umowy, albo do 20 dni liczonego od dnia rozwiązania za wypowiedzeniem, albo bez takiego wypowiedzenia umowy o pracę z osobą zatrudnioną, bez względu na to, kto był stroną rozwiązującą umowę, wygaśnięcia umowy z taką osobą albo od dnia porzucenia przez nią pracy przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy, przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt, zatrudnienia w/w osoby. W przypadku nie zatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego jednej osoby bezrobotnej po zawarciu umowy albo po rozwiązaniu umowy o pracę takiej osoby za wypowiedzeniem, a także bez wypowiedzenia, bez względu na to, kto był stroną rozwiązującą umowę, a także po wygaśnięciu umowy z taką osobą, albo po porzuceniu pracy przez taką osobę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za danego niezatrudnionego bezrobotnego w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby miesięcy lub ich proporcji w okresie obowiązywania Umowy w jakich osoba bezrobotna nie była zatrudniona przy jej wykonywaniu (pomniejszonych o okresy 30 i 20 dni określone powyżej), chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a nie zatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nie leżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną, co udokumentuje stosownym pismem zaświadczeniem z właściwego dla Zamawiającego albo dla Wykonawcy Powiatowego Urzędu Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach