Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w kraju i zagranicą na rzecz Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa w 2014 roku - usługi nadawania przesyłek pocztowych których - w związku z brakiem konieczności zapewnienia skutku o którym mowa w art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego (oraz innych ustaw w odniesieniu do innych postępowań) - nadanie nie jest wymagane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa Główny Urząd Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-682 Warszawa, ul. Hoża 76/78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3923180 , fax. 022 3923146
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa Główny Urząd Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa
    ul. Hoża 76/78 76/78
    00-682 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3923180, fax. 022 3923146
    REGON: 14026495700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratoria.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Panstwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w kraju i zagranicą na rzecz Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa w 2014 roku - usługi nadawania przesyłek pocztowych których - w związku z brakiem konieczności zapewnienia skutku o którym mowa w art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego (oraz innych ustaw w odniesieniu do innych postępowań) - nadanie nie jest wymagane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w kraju i zagranicą na rzecz Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa w 2014 roku - usługi nadawania przesyłek pocztowych których - w związku z brakiem konieczności zapewnienia skutku o którym mowa w art. 165 § 2 kodeksu postępowania cywilnego (oraz innych ustaw w odniesieniu do innych postępowań) - nadanie nie jest wymagane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) w ilości określonej w Szczegółowej kalkulacji cenowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadania, w ramach zawartej umowy, mniejszej ilości przesyłek niż określona w Szczegółowej kalkulacji cenowej oraz zmiany ilości nadawanych przesyłek w ramach poszczególnych pozycji. 2. Zasady korzystania z usług będących przedmiotem zamówienia, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w: a) ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r. Nr 183 poz. 1795 z późn. zm.); c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 roku, Nr 5 poz. 3334 z późn. zm.) d) innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym. 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ jest mowa o przesyłkach pocztowych należy przez to rozumieć: a) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane tj. przesyłki nadane bez potwierdzenia nadania; b) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane tj. przesyłki nadane za potwierdzeniem (pokwitowanie odbioru); c) paczki pocztowe. 4. Realizacja usług pocztowych, określonych w pkt 3, odbywać się będzie po przygotowaniu przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz sporządzeniu zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz rejestrowanych. Wzór zestawień, który zawierać będzie w szczególności informacje dotyczące ilości przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych oraz przedziałów wagowych nadawanych przesyłek Wykonawca i Zamawiający ustalą przed zawarciem umowy. 5. W ramach świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia Wykonawca wskaże placówki, co najmniej 3 spełniające nw. warunki: - 1 placówka na terenie m. st. Warszawy będąca miejscem nadawania i odbioru awizowanych przesyłek w odległości nie większej niż 3 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego, czynna od poniedziałku do piątku do godziny 20.00 - 2 placówki na terenie m. st. Warszawy będąca miejscem nadawania przesyłek, w odległości nie większej niż 3 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego, czynna od poniedziałku do piątku do godziny 20.00;. 6. Zestawienia ilościowe przesyłek sporządzone będą w dwóch egzemplarzach, z przeznaczeniem: 1 egz. dla Wykonawcy, 2 egz. dla Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę oraz nie wyklucza możliwości że będzie określał rodzaj oraz znak opłaty. 7. Poza sposobem nadawania przesyłek opisanym w pkt 4, Wykonawca umożliwi także nadawanie przesyłek bezpośrednio w placówkach. Nadane w ten sposób przesyłki będą rozliczane w ramach umowy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do doręczania przesyłek pocztowych do adresatów bez ubytku i uszkodzenia, określając jednocześnie rodzaj przesyłki i znak opłaty. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek pocztowych w dniach roboczych Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 17.00 do 18.00 z siedziby Zamawiającego - (Prokuratoria Generalna Skarbu Państwa w Warszawie, ul. Hoża 76/78; 00-682 Warszawa) pok. 101 - Kancelaria Ogólna Prokuratorii piętro I budynku siedziby;. 10. Wykonawca zapewni doręczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje także zwrot Zamawiającemu niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia, polegającego na pozostawieniu przez przedstawiciela Wykonawcy, w przypadku nieobecności adresata zawiadomienia o próbie dostarczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę (także drugie awizo) stosownie do przepisów kodeksu podstępowania administracyjnego (Rozdział VII), po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 12. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata -potwierdzenie odbioru- niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. 13. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie adresata o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 14. W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami rozdziału 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). 15. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 16. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 17. Czas doręczania przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych powinien być zgodny z normami określonym i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. 18. Zamawiający będzie korzystał ze swoich opakowań przesyłek przy czym dopuszcza się możliwość stosowania opakowań Wykonawcy, jeśli nie ogranicza prawa Zamawiającego do pakowania w opakowania własne. 19. W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia; 20. Zamawiający dopuszcza możliwość umieszczania na przesyłce oznaczeń potwierdzających wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt udostępnić Zamawiającemu pieczęcie do znakowania właściwej opłaty przesyłek lub inne urządzenie, które umożliwi oznakowanie opłaty przesyłek, 21. Podstawą rozliczeń finansowych będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane oraz ewentualnie zwrócone do Zamawiającego w okresie jednego miesiąca, stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 22. uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej, Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczone jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w szczegółowej kalkulacji cenowej, która będzie stanowiła załącznik do umowy. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 23. Przedmiot zamówienia stanowią usługi określone postanowieniami niniejszej SIWZ o wartości maksymalnej brutto: 85.500,00 zł. 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowa kalkulacja cenowa, stanowiącą integralną część formularza ofertowego, będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ, przy czym Zamawiający informuje, że w ramach udzielonego zamówienia zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych usług wymienionych w tej kalkulacji w ramach maksymalnej wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega także możliwość zamówienia usług na kwotę niższą niż maksymalna wartość zamówienia. . 25. Warunki realizacji usług, będących przedmiotem zmówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratoria.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach