Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 456-08-00 , fax. 0-68 456-08-04
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
ul. Stefana Batorego 18 18
65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0-68 456-08-00, fax. 0-68 456-08-04
REGON: 97003483500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie obiektu siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, tj. posesji i pomieszczeń w budynku przy ul. Batorego 18. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sprzątanie i utrzymania w czystości zajmowanych przez Zamawiającego posesji (pow. sprzątania 720m2) i pomieszczeń w sześciokondygnacyjnym budynku przy ul. Batorego 18 (pow. sprzątania 1900 m2) w Zielonej Górze. 1) Częstotliwość wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia: a) Codzienne (tylko w dni robocze Urzędu) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, kuchennych, korytarzy oraz klatek schodowych; b) Codzienne sprzątanie posesji tj. ok. 720 m2; c) Codzienne wykładanie workami wszystkich koszy na śmieci znajdujących się w obiekcie i pojemników niszczarek (3 szt.) znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, usuwanie śmieci z koszy i pojemników niszczarek, wyrzucanie śmieci w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku; d) Dwa razy w tygodniu - odkurzanie wykładzin podłogowych i dywanów, przecieranie na mokro posadzek (pow. ok.1040 m2) oraz przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho parapetów i mebli w pomieszczeniach biurowo-administracyjnych. Łączna powierzchnia wykładzin dywanowych w obiekcie - ok. 260 m2; e) Raz w miesiącu - umycie drzwi przeszklonych i przeszklonych ścianek - pow. ok. 25 m2; f) Dwa razy w miesiącu przecieranie na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho mebli w pomieszczeniach biurowo-administracyjnych; g) Raz na kwartał umycie drzwi w pomieszczeniach biurowych oraz grzejników oraz listew przypodłogowych; h) Dwa razy w ciągu roku (w maju i we wrześniu) umycie wszystkich okien wraz ze stolarką okienną - pow. przeszklenia ok. 290m2, oraz mycie glazury ściennej w pomieszczeniach sanitarnych; i) Raz w roku umycie lamp sufitowych; j) Raz w miesiącu sprzątanie sali szkoleniowej (pok. nr 13). 2. Do sprzątania Wykonawca przedmiotu zamówienia użyje własnego sprzętu oraz własnych chemicznych środków czystości, worków na śmieci, odświeżaczy powietrza, kostek czyszczących w muszlach ustępowych i pisuarach. Pozostałe materiały tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie dostarczy Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie wykazu realizacji usług o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, ze WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5) braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 - WYKONAWCA udokumentuje to przez złożenie stosownego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA jest zobowiązany do załączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 4) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania świadczonych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (potwierdzenie należytego wykonania, dla co najmniej jednej usługi) - załącznik nr 4; 5) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (aktualny w dniu składania oferty) potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy WYKONAWCA zobowiązany jest do bezzwłocznego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy (bądź kontynuacji) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż przedłożona na dzień składania ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzątania obiektów Sądu Rejonowego w Świebodzinie z siedzibą przy Parku Chopina 3 (Świebodzin), przy ul. Wałowej 11 (Świebodzin) oraz Al. Niepodległości 9 w Sulechowie.
Dodano: 2015-12-11 - Usługa sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w 2016 roku.
Dodano: 2015-11-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Dodano: 2015-09-24 - Usługa sprzątania pomieszczeń administacyjno-biurowych i laboratoryjnych w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2013-05-15 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostek terenowych
Dodano: 2013-03-12 - Utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego i I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi we Wschowie w roku 2013
Dodano: 2012-12-13 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości budynku i terenu Izby Skarbowej w Zielonej Górze przy ul.Generała Władysława Sikorskiego 2 oraz pomieszczeń biurowych przy u. Generała Władysława Sikorskiego 4 i przy ul. Westerplatte 11.
Dodano: 2012-11-14 - Sprzątanie obiektu siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, przy ul. Stefana Batorego 18
Dodano: 2012-03-20 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i utrzymanie czystości w obiektach Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostek terenowych
Dodano: 2011-03-11 - Świadczenie usług porządkowo-czystościowych w budynku: Zadanie nr 1 - RDW Zielona Góra, ul. Nowa 1 Zadanie nr 2 - OD Bobrowice 115 B Zadanie nr 3 - OD Babimost, ul. Towarowa 4
Dodano: 2011-02-10