Przetargi.pl
Świadczenie usług kominiarskich

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kominiarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług kominiarskich na obszarze administrowanym przez ABM 1, oraz ABM nr 2 w Zielonej Górze, zgodnie z poniższym zakresem. I. USŁUGI STAŁE 1. Czyszczeniu przewodów kominowych, spalinowych, wentylacyjnych, kanałów łączących paleniska z przewodami kominowymi oraz wybieraniem sadzy z otworów kominowych wraz z wynoszeniem do pojemników na śmieci z budynków objętych niniejszym zamówieniem. 2. Przeprowadzanie raz w roku okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych i połączeń oraz sporządzenie na tę okoliczność protokółu zgodnie z załącznikiem. Zakres badania technicznego przewodów kominowych obejmuje sprawdzenie : - drożności przewodów kominowych , - stanu technicznego głowic i nasad kominowych , - ciągu kominowego , - czy nie występują uszkodzenia : a) przewodów kominowych , b) kanałów , czopuchów , rur i łączników c) włazów , drzwiczek kominowych , rewizyjnych, wyciorowych, ław kominiarskich - czy odbywa się okresowe czyszczenie przewodów kominowych , - czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych , kanałów czopuchów , rur i nasad a także otworów do wybierania zanieczyszczeń , - czy nie dokonano samowolnych zmian w połączeniach kominowych , - czy są pobielone kominy na strychach , - czy są składowane na strychach materiały łatwopalne , przez które przechodzą przewody kominowe . Potwierdzeniem wykonania kontroli jest spisanie protokołu wg załączonego wzoru. 3. Czynności stałe należy wykonywać w terminach zgodnych z przedstawionym przez wykonawcę harmonogramem usług stanowiącym załącznik do umowy. II. USŁUGI DODATKOWE - należy świadczyć w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia ( każdorazowo na pisemne polecenie ZGKiM ) w ramach zaproponowanych cen na usługi stałe. 1. Wypalanie sadzy w kominach i kanałach 2. Czyszczenie komina i kanału po wypalaniu 3. Sprawdzanie stanu technicznego przewodów kominowych i kanałów w stanie surowym , wykończeniowym i użytkowym w budynkach nowybudowanych , przebudowywanych i modernizowanych wraz z wydaniem pisemnych opinii . 4. Sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń grzewczych i wentylacyjnych . 5. Wskazanie przewodów kominowych i miejsc na podłączenia wszelkiego rodzaju urządzeń grzewczych oraz wentylacyjnych z wydaniem opinii pisemnej - na potrzeby ZGKiM ( nie obejmuje wykonania opinii na potrzeby projektantów i wykonawców robót ) 6. Ustalenie przyczyny wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych z wydaniem ekspertyzy zawierającej wskazania rozwiązań technicznych . 7. Wyszukanie i wskazanie miejsca przerwy lub nieszczelności w przewodzie kominowym z wydaniem opinii pisemnej . 8. Czyszczenie komina wolnostojącego , kanałów połączeniowych . 9. Czyszczenie pieca kuchennego , kotła c.o., pieca kaflowego . 10. Czyszczenie rur piecowych . 11. Odgruzowanie przewodu kominowego i usuwanie gniazd ptasich. 12. Czyszczenie siatek kominowych . 13. Drobne usługi zduńsko-murarskie lub inne pokrewne. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy zadania - zgodnie z zestawieniem zawartym w części I siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty w ramach zadania 1 każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.100 PLN; Słownie(jeden tysiąc sto złotych) Przystępując do złożenia oferty w ramach zadania 2 każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 600 PLN; Słownie(sześćset złotych) Przystępując do złożenia oferty w ramach zadania 3 każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.200 PLN; Słownie(jeden tysiąc dwieście złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W szczególności Wykonawca musi dysponować 1 osoba posiadającą dyplom mistrza kominiarskiego - posiadająca 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług kominiarskich, oraz dwoma osobami posiadającymi dyplom czeladnika kominiarskiego - posiadające min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie świadczenia usług kominiarskich (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o przedstawione dokumenty, oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz następujące dokumenty: Mistrz kominiarski - CV (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), z którego jasno wynika wymagane doświadczenie zawodowe - dyplom mistrza kominiarskiego Czeladnik kominiarski - CV (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), z którego jasno wynika wymagane doświadczenie zawodowe - dyplom czeladnika kominiarskiego - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej siwz (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach