Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4586800 , fax. 68 4586831
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 4586800, fax. 68 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości zamówienia niższej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 207 000 euro. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz terenów przyległych do tych budynków. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje : 1) kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w niżej wymienionych obiektach: a) budynek Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3b (realizacja usługi: 26 miesięcy ); b) budynek Ratusza segment A w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3 (aktualnie remontowany; realizacja usługi: od daty zakończenia remontu; orientacyjny termin zakończenia remontu: 01.10.2016r. ); c) budynek Ratusza segment B w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3 (realizacja usługi: 26 miesięcy); d) pomieszczenia biurowe Wydziału Społecznego i Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności - w budynku przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli ( realizacja usługi : do czasu przeniesienia do obiektu przy ul. Moniuszki w Nowej Soli) . 2) utrzymanie czystości i porządku na ciągach komunikacyjnych pieszych, jezdnych, parkingach oraz zieleńcach terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Moniuszki w Nowej Soli ( realizacja usługi: 26 miesięcy) ; 3) pielęgnację zieleni przynależnych do budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Moniuszki w Nowej Soli ( realizacja usługi : 26 miesięcy), zgodnie z Zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Zamawiający informuje, iż zakres zamówienia, o którym mowa w ppkt 1 lit. b) i lit. d), co do miejsca, w którym będzie świadczona usługa oraz terminów w których będzie wykonywana jest zakresem orientacyjnym, który jest uzależniony od zakończenia remontu i uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku - nowej siedziby Zamawiającego przy ul. Moniuszki 3, a co za tym idzie sukcesywnego opuszczania pomieszczeń obecnie użytkowanych. Zatem cena oferty Wykonawcy skalkulowana za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ, będzie stanowić maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Ostateczne rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia - umowy nastąpi w oparciu o zasady podane we wzorze umowy ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4 ustawy pzp ,w związku z art.36 ust.2 pkt 9 lit.d ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 8 osób bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w Zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SIWZ) , w tym min. 2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, pozostałe osoby na min. ? etatu. 5. Wszystkie osoby wykonujące czynności będące przedmiotem zamówienia nie mogą być karane za przestępstwa przeciwko mieniu. 6. Wszystkie osoby wykonujące bezpośrednio czynności będące przedmiotem zamówienia powinny być wyposażone przez Wykonawcę w jednolitą odzież roboczą i imienne identyfikatory ze zdjęciem. 7. Urządzenia techniczne i sprzęt, materiały i środki czystości oraz środki higieniczne do wykonywania usługi zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawca. 8. Urządzenia techniczne i sprzęt muszą być sprawne technicznie i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Muszą być energooszczędne. 9. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być bezspornie dobrej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, bezpieczne dla zmywanej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. 10. Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom ustawy z dnia 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2011 r.Nr 63 poz.322 ze zm.). Termin wykonywania zamówienia: od dnia 01 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2017 r., z zastrzeżeniem rozpoczęcia realizacja usługi sprzątania wewnątrz Ratusza segment A przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli od zakończenia remontu i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysięce PLN) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42,poz.275z późn.zm.) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; Uwaga: wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum 30 dni od daty składania ofert; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ o/Nowa Sól nr 89 2030 0045 1110 0000 0028 4750 z dopiskiem :przetarg nieograniczony - usługa sprzątania 2015/2017 . 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wniesienie wadium w innej, niż wskazanej w pkt 2 formie będzie skutkować uznaniem iż oferta Wykonawcy nie jest właściwie zabezpieczona wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć takiego Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Termin wniesienia wadium w formie gotówki : 1) za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego; 2) wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 8. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt.2.2) do pkt 2.5) zobowiązany jest on załączyć oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do złożonej oferty. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy pzp Wykonawcę, który nie wniósł wadium w wyznaczonym terminie wyklucza się z postępowania. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 12.Zamawiający w oparciu o art.46 ust.5 ustawy pzp zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.12;b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ASPEKTY SPOŁECZNE
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach