Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
- Data zamieszczenia: 2020-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
REGON: 01326714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie nawierzchni dróg wraz z usuwaniem odpadów z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie nawierzchni dróg wraz z usuwaniem odpadów z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego. 2.2 W zakres zamówienia wchodzi : 1) sprzątanie w technologii mechaniczno - ręcznej z zalegającego piasku i innych zanieczyszczeń (w tym również liści i chwastów) jezdni dróg powiatowych o nawierzchni twardej wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi i ciągami pieszo - jezdnymi, 2) wykonanie sprzątania odpadów z poboczy i rowów oraz uporządkowanie jezdni po kolizjach i wypadkach komunikacyjnych, 3) zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych zwierząt, 4) grabienie liści z natychmiastowym uprzątnięciem i wywozem (wywóz pozostałości tego samego dnia po grabieniu), 5) opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie (zamiatanie i grabienie) terenu wokół koszy 2.3 Zamawiający przewiduje podział realizacji zadania na etapy. 2.4 Szczegółowy zakres zamówienia określa zał. A – Specyfikacja techniczna wykonania prac oraz zał. B i zał. C – wykazy dróg. 2.5 Każdorazowe rozpoczęcie realizacji etapu zadania musi nastąpić w ciągu maksymalnie 48 godzin od wystawienia zlecenia przez Zamawiającego, a czas jego realizacji do 14 dni. Minimalny czas przystąpienia do prac wynosi – 6 godzin. W celu uporządkowania jezdni po kolizji lub wypadku komunikacyjnym Wykonawca ma obowiązek przystąpić do prac w ciągu 1 godziny od wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. 2.6 Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren i rozpoczęcie usługi. 2.7 Przez wystawienie zlecenia rozumie się zgłoszenie wykonania określonych prac na wskazany w Formularzu ofertowym numer telefonu, faksu lub adres mailowy. Wystawienie zlecenia w godzinach pracy urzędu Starostwa Powiatowego w Pruszkowie nastąpi za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. W przypadku, gdy zgłoszenie (wystawienie zlecenia) będzie miało miejsce po godzinach pracy urzędu, zostanie ono przekazane Wykonawcy telefonicznie, a następnie potwierdzone w kolejnym dniu roboczym następującym po dniu, w którym miało miejsce zgłoszenie telefoniczne za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 2.8 W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego niż 6 godzin czasu przystąpienia do prac, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny czas określony w SIWZ, tj. 6 godzin, natomiast w umowie uwzględniony będzie czas przystąpienia do prac zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania czasu przystąpienia do prac dłuższego niż 48 godzin, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga : Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca ( lub jego podwykonawca) posiadał wpis do rejestru podmiotów powiatowego lekarza weterynarii w zakresie działalności polegającej na transporcie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat.1 (UPPZ) i posiadał weterynaryjny numer identyfikacyjny. vide: ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 142/2011 z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, oraz w sprawie wykonania dyrektywy Rady 97/78/WE w odniesieniu do niektórych próbek i przedmiotów zwolnionych z kontroli weterynaryjnych na granicach w myśl tej dyrektywy oraz Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2019 r. , poz. 824 ze zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta, musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Góra Kalwaria, poprzez zamiatanie, zbieranie i usuwanie zanieczyszczeń ...
Dodano: 2024-07-04 - Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
Dodano: 2024-06-25 - 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
Dodano: 2024-05-20 - Letnie oczyszczania ulic, placów w Dzielnicy Rembertów w 2024/2025 r.
Dodano: 2024-04-19 - „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin Somianka i Wyszków w roku 2024”.
Dodano: 2024-03-22 - „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin Somianka i Wyszków w roku 2024”.
Dodano: 2024-03-06 - Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2024.
Dodano: 2024-02-28 - SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
Dodano: 2023-12-20 - Utrzymanie porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych
Dodano: 2023-11-22