Przetargi.pl
Sprzątanie i zamiatanie chodników, jezdni i parkingów znajdujących się na terenie Miasta Piastowa

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2
    05820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
    REGON: 52703200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i zamiatanie chodników, jezdni i parkingów znajdujących się na terenie Miasta Piastowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na: sprzątaniu i zamiataniu chodników, jezdni i parkingów znajdujących się na terenie Miasta Piastowa. Pełny zakres zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 j.t.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze: co najmniej 6 osób skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie sprzątania i zamiatania chodników, jezdni i parkingów na cały okres realizacji umowy; co najmniej 1 osobę skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie obsługi samochodu ciężarowego (tj. kierowca) na cały okres realizacji umowy; Wykonawca na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; W sytuacji, gdy osoba/y w okresie realizacji zamówienia rozwiąże/ą umowę o pracę lub gdy uczyni to Wykonawca, wówczas zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnionych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 23.03.2017 roku, do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach