Przetargi.pl
Sprzątanie budynku i terenu posesji szkoły

Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. M. Kopernika 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840183 , fax. 071 3842640
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia
    ul. M. Kopernika 18 18
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840183, fax. 071 3842640
    REGON: 00070436200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp2milicz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynku i terenu posesji szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie budynku i terenu posesji Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu, ul. Kopernika 18 Wielkość terenu objętego zakresem usług : 9.360 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747600004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 3000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy : 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. od 1 do 3 ustawy PZP. 2) Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Wykonali / lub nadal wykonują na podstawie zawartych umów / w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co najmniej 2 usług z zakresu sprzątania wykonywanych u różnych lub tych samych zamawiających; 4) Spełnią wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą jak 100.000,00 zł 6) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. 7) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy tj. zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy oraz zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Część III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy (zał. Nr 1 do oferty) 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych (co najmniej dwóch usług z zakresu sprzątania - załącznik Nr 2 do oferty) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,/ również tych które trwają nadal / a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w usług. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą jak 100.000,00 zł 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 5.5. składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach