Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w klasach w pawilonie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Kościuszki 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8550 233 , fax. 074 8550233
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Kościuszki 31 31
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8550 233, fax. 074 8550233
    REGON: 00069191000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w klasach w pawilonie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach klasowych w pawilonie Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu. 1.1. Zakres prac: o Demontaż istniejących okien drewnianych zespolonych, o Montaż nowych okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV, o Uzupełnienie ubytków tynków zwykłych, powstałych w trakcie wykonywania prac, o Uzupełnienie ubytków z tynków na ościeżach zewnętrznych, powstałych w trakcie wymiany stolarki okiennej wraz z uszczelnieniem silikonem, o Wymiana zewnętrznych parapetów na parapety z blachy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo. o Malowanie emulsyjne szpaletów zewnętrznych i wewnętrznych, 1.2. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być prowadzone prace remontowe oraz nabył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 7.1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. 7.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 7.3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem minimum jednego remontu zbliżonego wielkością i wartością do będącego przedmiotem zamówienia, z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie. 7.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie w/w warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 8.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 8.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo.strzegom.pl lub www.bip.zso.strzegom.dsw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach