Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3205133 , fax. 071 3205164
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. Norwida 25 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3205133, fax. 071 3205164
REGON: 00000186700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawa NA-P/92/2009 Świadczenie pogwarancyjnych usług serwisu sprzętu medycznego i aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprawa NA-P/92/2009 Świadczenie pogwarancyjnych usług serwisu sprzętu medycznego i aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy PZP 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykonali w okresie ostatnich 3 lat pdrzed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załacznik nr 1 2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków - załacznik nr 2 3. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny - załacznik nr 4 oraz 4a 4. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy- załacznik nr 5 5. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- załacznik nr 6 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8. Stosowne pełnomocnitwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO PRODUKCJI PHILIPS ORAZ DOSTAWA GŁOWIC CARDIO I TOCO DO APARATÓW KTG W OKRESIE 36 MIESIĘCY-POWTÓRZENIE PAKIETU NR 2 USK/DZP/PN-137/2016
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usług serwisowych polegających na wykonywaniu napraw i przeglądów technicznych aparatury rentgenowskiej będącej na stanie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Dodano: 2016-07-26 - Usługi przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Dodano: 2016-07-20 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-21 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2016-06-17 - WYKONYWANIE COROCZNYCH PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH APARATÓW RTG PROD. GENERAL MEDICAL MERATE W OKRESIE 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-06-09 - Okresowe przeglądy techniczne aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-10 - Usługa wykonania okresowego przeglądu technicznego sprzętu i aparatury medycznej wraz z badaniem bezpieczeństwa elektrycznego w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-25 - Usługi napraw, przeglądów i konserwacji aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-13 - Usługa naprawy sprzętu i aparatury medycznej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-13