Przetargi.pl
Sprzątanie budynków i terenów przyległych będących w zarządzie MZZL na terenie ADM-3 w Sosnowcu

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2901848 , fax. 032 2901864
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 10a 10a
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2901848, fax. 032 2901864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków i terenów przyległych będących w zarządzie MZZL na terenie ADM-3 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługę kompleksowego utrzymania czystości w 30 budynkach w rejonie Administracji Domów Mieszkalnych Nr 3, zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu, przez okres 12 miesięcy. Usługa obejmuje w szczególności: 1. Sprzątanie (zamiatanie) klatek schodowych, korytarzy piwnicznych we wszystkich budynkach - codziennie. Codzienne sprzątanie chodników, jezdni, bram, podwórzy i prześwitów. W okresie zimowym śnieg i lód należy usuwać z wymienionych powierzchni i nasypywać go w pryzmy oraz stosować środki zapobiegające skutkom gołoledzi w porze zimowej - posypywanie piaskiem lub innymi materiałami szorstkimi (w razie potrzeby także popołudniami, w dni wolne od pracy i święta). 2. Sprzątanie korytarzy, podestów stopni klatek schodowych z balustradami, pomieszczeń na wózki, mycie lamperii na klatkach schodowych, numerów geodezyjnych: - zamiatanie (codziennie) - mycie (raz w tygodniu). Systematyczne mycie bram, drzwi wejściowych na klatkach schodowych (raz w tygodniu). 3. Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnych (pralniach, suszarniach, strychach, korytarzach piwnicznych). 4. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń toalet ogólnych. 5. Codzienne usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości. 6. Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota niezabudowanej części nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 4000 zł, które należy wnieść w terminie do 14.01.2010 r. do godz. 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w SIWZ, tj, złożą dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Wypełnioną Tabelę Nr 1 - obliczenie ceny oferty sporządzoną zgodnie z otrzymanym drukiem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200000 złotych (dwieście tysięcy złotych). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach