Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna i kartograficzna w 2010 roku Wydziału Gospodarki Nieruchomości Urzędu Miasta w Piekarach Śląskich .

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna i kartograficzna w 2010 roku Wydziału Gospodarki Nieruchomości Urzędu Miasta w Piekarach Śląskich .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych dla nieruchomości stanowiących mienie Skarbu Państwa, gminy, powiatu oraz innych osób prawnych i osób fizycznych, a także jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej w następującym zakresie: 1. Opracowanie map struktury własnościowej. 2. Opracowanie wstępnego projektu podziału (niezależnie od przedmiotu zlecenia) 3. Podział nieruchomości - wydzielenie działek pod istniejącymi obiektami, innymi niż wskazano poniżej (np. budynki użyteczności publicznej, obiekty i urządzenia infrastruktury technicznej) - do projektu podziału 4. Podział nieruchomości - wydzielenie działek pod budynkami, w których znajdują się lokale mieszkalne i użytkowe - do projektu podziału. 5. Podział nieruchomości - wydzielenie działek gruntowych - do projektu podziału. 6. Podział nieruchomości - wydzielenie działek pasa drogowego w trybie przepisów szczególnych - do projektu podziału. 7. Wznowienie granic nieruchomości. 8. Okazanie granic nieruchomości wraz z protokołem przekazania. 9. Rozgraniczenie nieruchomości. 10.Aktualizacja mapy zasadniczej - obiekty powierzchniowe. 11.Aktualizacja mapy zasadniczej - obiekty liniowe, szerokość pasa 30 m. 12.Aktualizacja sposobu użytkowania gruntów. 13.Sporządzanie wykazów synchronizacyjnych. 14.Realizacja decyzji o podziale na gruncie wraz z okazaniem granic. Powyższe prace winny być opracowane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukcjami i wytycznymi technicznymi w wymaganej ilości egzemplarzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : - udokumentowanie dysponowania co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (1);b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych (2); (Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 17 mają 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne - tekst jednolity z 2005 roku Dz. U. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.). Należy dołączyć kserokopię ww uprawnień poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobęosoby -udokumentowanie wykonania prac identycznych z przedmiotem zamówienia, które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat tj.: 2007, 2008, 2009 r. na łączną wartość co najmniej 300 000,00 zł brutto. Powyższe prace mogą być wykonane na podstawie jednej lub kilku umów .Ponadto Wykonawca ma udokumentować, że w okresie ostatnich 3 lat wykonywał prace na zlecenie jednostek samorządu terytorialnego (należy wykazać minimum 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat); Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego , 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że osoby (min. 2) posiadają uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (1) b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (2); należy dołączyć kserokopię uprawnień . 3.2 Wykaz prac identycznych z przedmiotem zamówienia, które firma zrealizowała w okresie ostatnich trzech lat, tj. 2006 r., 2007 r., 2008 r. wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - w tym prace wykonane dla jednostek samorządu terytorialnego, wraz z przedstawieniem referencji potwierdzających należyte wykonanie podanego zakresu prac). W tabeli stanowiącej załącznik nr 5 należy wpisać prace wykonywane minimum w zakresie punktów od 3 do 9 oraz 14. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 2.1- niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w pozostałych punktach niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Ponadto oferta powinna składać się z: 1.Wypełniony formularz oferty - tj . Cennik usług geodezyjnych i kartograficznych w 2010 roku . 2. Oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy . 4. Zestawu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale X niniejszej specyfikacji,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach