Gmina Pawłów ogłasza przetarg
- Adres: 27-225 Pawłów, Pawłów 56a
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2721670 , fax. 041 2721679
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawłów
Pawłów 56a
27-225 Pawłów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2721670, fax. 041 2721679
REGON: 29101058200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-pawlow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezie i Wawrzeńczyce w gminie Pawłów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprawowanie usług nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. -Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezie i Wawrzeńczyce w gminie Pawłów. Nadzorowana inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę: a) Kanałów grawitacyjnych - PCV ? 200- 12.909,00 m b) Rurociągów tłocznych - PE ? 90- 2.522,7 m c) Rurociągów tłocznych - PE ? 63- 623,5 m d) Rurociągów tłocznych - PE ? 50- 86,00 m e) Przyłącza kanalizacyjne - PCV ? 160- 3.665,1 m, PCV ? 200- 152,0 m, - 132 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszeni wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w kategorii konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie a. sieci sanitarnych- min. 1 osoba b. instalacji elektrycznych min. 1 osoba c. dróg - min. 1 osoba 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnych o wartości co najmniej 5 mln. zł i wielkości sieci sanitarnej nie mniejszej niż 20 km. (łącznie kanały sanitarne tłoczne i przykanaliki) , Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów - spełnia lub -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób przewidzianych do nadzorowania robót budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz, oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), d) wykaz nadzorowanych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4, wg wzoru określonego w załączniku do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przypadku gdy zadanie obejmują swoim zakresem także inne zadania niż budowa sieci kanalizacji sanitarnej należy wyszczególnić roboty polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-pawlow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad inwestycją budowy systemu kanalizacji sanitarnej w gminie Miedziana Góra - etap IV, zadanie 1.
Dodano: 2016-03-24 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów Przebudowa ulic w dzielnicy Rejów w Skarżysku -Kamiennej - przedłużenie ul. Sportowej
Dodano: 2016-03-23 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem dojazdów pożarowych nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
Dodano: 2015-10-30 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: rozbiórką budynków (stodoły, obory i piwnicy) zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 488 w miejscowości Cisów 122 i remontem drogi pożarowej nr 25 w leśnictwie Trzemosna
Dodano: 2015-09-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad: remontem drogi leśnej (teren leśnictwa Marzysz i Niestachów) i rozbiórką budynku mieszkalnego (w miejscowości Cisów)
Dodano: 2015-07-15 - PEŁNIENIE OBOWIĄKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA I WYPOSAŻENIE ŁĄCZNIKA POMIĘDZY BUDYNKAMI SANATORIUM MARCONI A ODDZIAŁEM II ZAKŁADU PRZYRODOLECZNICZEGO
Dodano: 2015-07-13 - Pełnienie kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa szkółki kontenerowej w Nadleśnictwie Daleszyce
Dodano: 2015-06-30 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego podczas przygotowania i realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracyjno - biurowego stanowiącego siedzibę Urzędu Skarbowego oraz budowa parkingu na 14 miejsc postojowych przy ul. Polnej 11 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2015-06-12 - Bieżące remonty dróg- nadzór inwestorski
Dodano: 2015-03-24 - Kontrakt 03: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-01-05