Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2020-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 52360800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Rozbudowa cmentarza komunalnego w Czechowicach-Dziedzicach – przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Rozbudowa cmentarza komunalnego w Czechowicach-Dziedzicach - przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji zadania oraz w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu robót budowlanych. Charakterystyka nadzorowanego zakresu prac: Pełna dokumentacja przetargu na realizację robót budowlanych do pobrania na: www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne” Znak sprawy: ZP.271.24.2020. Zakres obowiązków Wykonawcy: Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane. Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia 2 pobytów w tygodniu inspektora nadzoru na terenie prowadzonych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.4. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - ,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
Dodano: 2023-08-10 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Wykonanie ogrodów deszczowych na terenie Gminy Cz-Dz” w ramach projektu Z zapałem przeciw zmianom klimatu..."
Dodano: 2023-05-16 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-05-15 - Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Dobry klimat dla Radlina - kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskich Etap II z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2023-05-15