Gmina Wadowice Górne ogłasza przetarg
- Adres: 39308 Wadowice Górne, Wadowice Górne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 014 6826203 , fax. 014 6826204
- Data zamieszczenia: 2019-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Górne
Wadowice Górne 116
39308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie
tel. 014 6826203, fax. 014 6826204
REGON: 85166123400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Rozbudowa i przebudowa mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków do przepustowości 800 m.sz./d w miejscowości Izbiska” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. „Rozbudowa i przebudowa mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków do przepustowości 800 m.sz./d w miejscowości Izbiska” w zakresie następujących czynności: 1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669, 2245), w tym: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i urządzenia, zatwierdzanie wszelkich materiałów i urządzeń Wykonawcy robót budowlanych, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni licząc od dnia zgłoszenia ich przez Wykonawcę, uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e) kontrolowanie rozliczeń budowy, 2. Zaopiniowanie przedkładanego przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania oraz jego aktualizacji. Kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy, zgodnie z zapisami umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Bieżące dokumentowanie procesu inwestycyjnego, umożliwiające Zamawiającemu precyzyjną kontrolę w zakresie rzeczywistego zaawansowania rzeczowo-finansowego robót. 4. Pełnienie funkcji koordynatora na budowie. 5. Opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego. 6. Organizowanie i prowadzenie narad budowy, w których uczestniczą strony kontraktu i uczestnicy procesu budowlanego oraz sporządzanie protokołów z tych narad. 7. Ponadto do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy: a) udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, b) akceptacja urządzeń zabezpieczających teren robót oraz treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy, c) zapewnienie koordynacji robót, usług i dostaw realizowanych w ramach wykonywania robót budowlanych, w celu zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni, d) zatwierdzanie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na teren budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektami i warunkami umowy z Wykonawcą robót budowlanych, e) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu inwestycji, f) współpraca z nadzorem autorskim, bieżące zgłaszanie do nadzoru autorskiego zastrzeżeń i ewentualnych zmian wprowadzonych przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę robót budowlanych, dokonywanie z nadzorem autorskim stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego, g) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku realizacji robót budowlanych, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, h) dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji inwestycji, i) sporządzanie dokumentacji fotograficznej budowy, kluczowych elementów robót budowlanych oraz robót ulegających zakryciu, również z czynności odbiorowych, archiwizowanie wykonanych zdjęć w formie elektronicznej, j) sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, k) sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych, l) rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy z Wykonawcą robót budowlanych w przypadku jej wypowiedzenia lub odstąpienia od niej przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych, m) przygotowanie danych do dowodu PT n) obsługa okresu gwarancyjnego i rękojmi o) bieżąca współpraca z Inwestorem na etapie realizacji oraz przyszłym użytkownikiem, tj. Dyrektorem Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wadowicach Górnych, z siedzibą w Przebendowie, nr bud. 44. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do godziny 11:00, do dnia 31 stycznia 2019 r. 2. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w : a) pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Kraków / Oddział Wadowice Górne Nr 48 8589 0006 0220 0880 0101 0048 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał) (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy, Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu"
Dodano: 2024-04-16 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska
Dodano: 2023-10-06 - 3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-10-03