Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru geodezyjnego oraz usługi zarządzania operacjami p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie” oraz p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie”

Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28300 Jędrzejów, 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 863 741 , fax. 413 863 741
  • Data zamieszczenia: 2016-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
    11 Listopada 83
    28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 863 741, fax. 413 863 741
    REGON: 29100936600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru geodezyjnego oraz usługi zarządzania operacjami p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie” oraz p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru geodezyjnego oraz usługi zarządzania operacjami p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie” oraz p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie” realizowanych w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa następujące zadania: Zadanie 1 - Sprawowanie nadzoru geodezyjnego oraz usługa zarządzania operacją p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Słupia i Wielkopole, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie” Zadanie 2 - Sprawowanie nadzoru geodezyjnego oraz usługa zarządzania operacją p.n. „Projekt scalenia gruntów wsi Raszków, gmina Słupia, powiat jędrzejowski, woj. Świętokrzyskie” 3.3. 3.3. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: kontrola postępu, poprawności i jakości wykonanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, przepisami prawa, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej, bieżące kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, składanie comiesięcznego raportu z postępu wykonywanych prac scaleniowych, uczestniczenie w zebraniach uczestników scalenia. Szczegółowy zakres usługi i sposób wykonania zamówienia określa wzór umowy z wykonawcą stanowiący Załącznik Nr 4a i 4b do SIWZ w związku z porozumieniem pomiędzy Powiatem Jędrzejowskim a Województwem Świętokrzyskim – Świętokrzyskim Biurem Geodezji w Kielcach, w zakresie poprawności i jakości wykonywanych prac na każdym etapie realizacji, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 26 marca 1982r. o scalaniu i wymianie gruntów (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 700 z późn. zm.), instrukcji Nr 1 Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej o scalaniu i wymianie gruntów z dnia 24 marca 1982 r. oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1034 z późn. zm.). Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 30.09.2019 r. Szczegółowy harmonogram prac określa porozumienie zawarte przez Powiat Jędrzejowski z Województwem Świętokrzyskim - Świętokrzyskim Biurem Geodezji w Kielcach, tj: - I etap do 31 marca 2017 roku (nie objęty niniejszym zamówieniem), - II etap do 31 marca 2017 roku, - III etap do 30 września 2017 roku, - IV etap do 30 listopada 2017 roku, - V etap do 15 maja 2018 roku, - VI etap do 30 kwietnia 2019 roku. Wymagany termin rękojmi na wykonane usługi wynosi minimum 36 miesięcy. Okres rękojmi rozpoczyna się od daty odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie 2: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 15.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr 77 1240 1372 1111 0010 6360 5740 (kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zapisem pkt. 17 SIWZ), a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium- nadzór geodezyjny: Zadanie 1 – wieś Słupia i Wielkopole” lub „Wadium-nadzór geodezyjny: Zadanie 2 – wieś Raszków” w zależności od części, na jaką składana będzie oferta. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu w osobnej kopercie, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert zgodnie z zapisem pkt. 17.1 i 17.2 SIWZ. Decydujący jest wówczas moment fizycznego złożenia tego dokumentu. Dokumenty o których mowa w punkcie 15.2 ppkt 2) – 5) muszą zawierać nazwy Wykonawcy, Zamawiającego, Gwaranta oraz ich adresy, określać wierzytelność, która ma zostać zabezpieczona poręczeniem, zachować ważność przez cały okres związania ofertą, oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty Zamawiającemu kwoty wadium w przypadkach wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 15.3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 15.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 15.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 15.7.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 15.7.2. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 15.7.3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 15.7.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach