Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla Projektu Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Sędziszów – II Etap

Gmina Sędziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, Dworcowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3811127 , , fax. 413 811 131
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
    Dworcowa 20
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3811127 , , fax. 413 811 131
    REGON: 29100985700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla Projektu Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Sędziszów – II Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla Projektu Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Sędziszów – II Etap. 1.Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru obejmuje nadzorowanie robót polegających na dostawie i montażu na domach prywatnych 50 instalacji fotowoltaicznych. 2.Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski w następującym zakresie: 2.1.Udział w procedurze przetargowej na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych, w tym pomoc w przygotowaniu odpowiedzi na pytania kierowane do Zamawiającego przez Wykonawców Robót biorących udział w postępowaniu, sprawdzanie ofert złożonych w przetargu pod kątem zgodności zaoferowanych rozwiązań, urządzeń i materiałów z wymogami Zamawiającego. 2.2.Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i zgłoszeniem robót (jeżeli będzie wymagane), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.3.Sprawdzanie jakości zamontowanych materiałów i urządzeń, wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów, urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.4.Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 2.5.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy. 2.6. W trakcie realizacji umowy Inspektor będzie zobowiązany zapewnić wszelkie niezbędne urządzenia techniczne, wyposażenie biurowe, pojazdy, środki komunikacji elektronicznej, jakie mogą być potrzebne dla należytego wykonania obowiązków umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione w rozdziale VII: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego - zał. nr 2 do SIWZ; w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom winien dołączyć do oferty oświadczenie o podwykonawcach – Załącznik nr 1f do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach