Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami drogowymi w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2011-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami drogowymi w zakresie wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją umów i robót realizowanych przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 193 000 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 1.Uprawnienia, zakres i obowiązki przy sprawowaniu nadzoru budowlanego dotyczącego pełnienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego regulują obowiązujące przepisy prawne, a w szczególności Ustawa z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 2. Zakres rzeczowy obejmuje : 2.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad realizacją zadań drogowych będących w kompetencjach Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, wykonywanych w ramach umów z poszczególnymi wykonawcami, w szczególności: 2.1.1 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z bieżącym utrzymaniem dróg i infrastruktury pasa drogowego w Gminie Dąbrowa Górnicza, w których zakres w szczególności wchodzi: a) usuwanie pojedynczych i grupowych ubytków w nawierzchniach jezdni, chodników, parkingów, placów, zatok itp. elementów pasa drogowego, b) przebudowa, naprawa otwartych i przewodowych urządzeń odwadniających na odcinkach dróg, o ile wymagać będzie tego zakres bieżącego utrzymania, c) usuwanie skutków działania żywiołów, nadzwyczajnych zagrożeń środowiska itp. w pasie drogowym d) prace konserwacyjne obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, przepusty) e) odtwarzanie poboczy dróg, f) przebudowa nawierzchni dróg w granicach wydzielonego pasa drogowego g) przebudowa chodników i uzupełnianie brakujących odcinków ciągów pieszych, zatok parkingowych, miejsc postojowych dla samochodów itp. h) frezowanie i układanie nawierzchni asfaltowej na odcinkach jezdni wskazanych przez Zamawiającego, o ile wymagać będzie tego stan techniczny nawierzchni, i) utwardzanie dróg dojazdowych, j) wymiana istniejących krawężników, obrzeży lub układanie nowych , k) roboty nieprzewidziane i zamienne, których wykonanie będzie konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) - j) jak na przykład: - likwidacje lub przekładki niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego, - przekładki, odbudowa lub wymiana armatury uzbrojenia, fragmentów ogrodzeń, szaf zasilających, studni teletechnicznych, - karczowanie lub frezowanie pni. Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie dwóch umów: 1. Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, rozumianych jako pas drogowy w stanie zdolnym do bezpiecznego użytkowania w dzielnicach: Centrum, Gołonóg, Stara Dąbrowa, Marianki, Ratanice, Korzeniec. - nr ZP/203/WKD/08, - wartość: 18.000.000,00 PLN, - czas realizacji: 09.02.2009r. - 08.02.2012r. 2. Bieżące utrzymanie sieci dróg wraz z obiektami inżynierskimi, których zarządcą jest Prezydent Miasta w Dąbrowie Górniczej w dzielnicach: Łosień, Łęka, Okradzionów, Błędów, Ząbkowice, Ujejsce, Strzemieszyce, Trzebiesławice, Tucznawa - nr ZP/62/WKD/08, - wartość: 15.000.000, 00 PLN, - czas realizacji 14.08.2008r. - 13.08.2011r. 2.1.2 Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami związanymi z renowacją rowów odwadniających oraz zbieraniem nadmiarów ziemi z poboczy dróg, w której zakres w szczególności wchodzi: a) czyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp i dna rowu b) czyszczenie poboczy rowów c) umacnianie skarp płytami ażurowymi d) umacnianie dna rowów korytkami betonowymi e) umacnianie skarp i dna rowów płytkami f)czyszczenie przepustów z namułu g) wykonywanie przepustów rurowych wraz ze ściankami czołowymi pod zjazdami h) humusowanie i obsiewanie skarp mieszanką traw i)ścinanie poboczy wraz z ręcznym plantowaniem j)wykonywanie przykanalików i studzienek ściekowych. Uwaga: Aktualnie zadanie wykonywane jest na podstawie umowy: Renowacja rowów odwadniających oraz zbieranie nadmiarów ziemi z poboczy dróg na terenie gminy Dąbrowa Górnicza. - nr ZP/127/WKD/08, - wartość: 5.000.000,00 PLN, - czas realizacji 23.10.2008r. - 23.10.2011r. 2.1.3. Sprawowanie nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi realizowanymi w związku z zadaniem pn.: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym, w zakres którego w szczególności wchodzi: - naprawa zniszczonych, uszkodzonych nawierzchni znajdujących w obrębie pasa drogowego (np. jezdni, chodników, poboczy) powodujących zagrożenia w ruchu. Uwaga: Aktualnie zadanie realizowane jest na podstawie umowy: Prowadzenie działań w zakresie zarządu dróg, zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami), których zarządcą jest Prezydent Miasta Dąbrowa Górnicza oraz realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem w ruchu drogowym. - nr : ZP/39/WKD/09, - wartość: 17.934.000,00PLN w tym: 5.000.000 PLN na roboty budowlane związane z remontami nawierzchni znajdujących się w obrębie pasa drogowego, - czas realizacji 29.05.2009r. - 29.05.2012r. 2.1.4. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości wykonywania w/w zadań nadzór budowlany będzie sprawowany także nad realizacją zadań drogowych wykonywanych na podstawie umów, które na analogiczny przedmiot i zakres zostaną zawarte w przyszłości i będą obowiązywać po upływie ważności aktualnych umów. 2.2 Określanie i uzgadnianie z Wykonawcą robót i Zamawiającym technologii robót remontowych. 2.3 Opracowanie przedmiarów robót dla planowanych robót remontowych. 2.4 Określanie zakresu rzeczowego zlecanych robót remontowych. 2.5 Udział w pracach komisji przetargowych dotyczących postępowań, których przedmiotem są zadania Wydziału Komunikacji i Drogownictwa. 2.6 Udział w wizjach lokalnych dotyczących wnoszonych pism do tutejszego Wydziału, 3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach oraz udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. 4. Wykaz umów, których dotyczy sprawowanie nadzoru budowlanego stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. 4.1 Wykaz będzie aktualizowany na drodze aneksu w momencie wygaśnięcia lub zawarcia umowy na realizację zadań drogowych. 5.W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) świadczenia czynności stanowiących przedmiot zamówienia w dni powszednie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. 7.30-15.30. W w/w godzinach Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego nadzoru drogowego i mostowego. b) o ile wystąpi taka konieczność, w sytuacji awaryjnej, realizowania przedmiotu umowy również na wydłużonej zmianie, jak również w dni wolne nie wymienione w ppkt. a). W okresie realizacji umowy są to sytuacje sporadyczne, Zamawiający zakłada, że w ciągu miesiąca w czasie realizacji niniejszej umowy mogą wystąpić około 4 razy. c) Wykonawca winien dysponować własnym środkiem transportu i łączności, których użycie należy uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej. 6. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy na jego żądanie dokumenty związane z realizacją zadań będących przedmiotem niniejszej umowy. 7. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji umowy na kwotę min 600.000zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach