Gmina Stronie Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 55
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117719 , fax. (074) 811 77 40
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stronie Śląskie
ul. Kościuszki 55 55
57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117719, fax. (074) 811 77 40
REGON: 89071816500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej Stronie Śląskie - Bielice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji budowy kanalizacji sanitarnej Stronie Śląskie - Bielice. Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Stronie Śl., Goszów, Stary Gierałtów, Nowy Gierałtów, Bielice. Łączna długość kanalizacji L = 26 927 m. Obejmuje ona wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych, elektrycznych i ogólnobudowlanych niezbędnych do zbudowania kanalizacji i odtworzenia infrastruktury. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 Prawa Budowlanego i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi. Do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie również prowadzenie i kontrola rozliczeń pomiędzy Wykonawcą robót a Zamawiającym. Dodatkowo do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie pilnowanie realizacji robót zgodnie z zaleceniami zawartymi w Inwentaryzacji gatunków chronionych siedlisk Natura 2000 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.- tj posiadają uprawnienia lub osoby uprawnione do nadzorowania robót objętych zamówieniem. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p. zm).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Wzór umowy a.3) Dowód wniesienia wadium B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -załącznik nr 3 c.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. stosowne uprawnienia i przynależność do organizacji zawodowych. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: d.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów e.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. e.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stronie.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A - Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-06-28 - Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przywrócenie walorów funkcjonalnych zespołowi budynków PSM II stopnia we Wrocławiu poprzez ich modernizację oraz dostosowanie do prowadzenia działań dydaktycznych
Dodano: 2016-06-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I (branża elektryczna)
Dodano: 2016-05-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Uzbrojenie terenu - osiedle Lipowa,, etap I
Dodano: 2016-04-14 - Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania : Remont jezdni północnej autostrady A4 od km 175+000 do km 193+965 wraz z opracowaniem dokumentacji
Dodano: 2016-03-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Adaptacja pomieszczeń po byłym mieszkaniu służbowym na sale lekcyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w m. Góra ul. Poznańska,,
Dodano: 2016-02-23 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi ul. Armii Polskiej w Górze.
Dodano: 2016-02-23