Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
REGON: 53989700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: UTWARDZENIE PŁYTAMI BETONOWYMI TYPU JOMB DRÓG GRUNTOWYCH W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO NA TERENIE GMINY LUZINO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: utwardzenie płytami betonowymi typu JOMB dróg gruntowych w miejscowości Kębłowo, na terenie gminy Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: 1) Utwardzenia płytami betonowymi typu JOMB ulicy Herberta w Kębłowie. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy, na długości około 180 m, poprzez wbudowanie wzmocnienia podłoża gruntowego, podbudowy oraz ułożeniu płyt betonowych typu JOMB na podsypce cementowo – piaskowej, wykonanie regulacji terenu przyległego do układanych płyt betonowych oraz regulację wysokościową przyległych zjazdów. 2) Utwardzenia płytami betonowymi typu JOMB ulicy Rolniczej w Kębłowie. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy, na długości około 250 m, poprzez wbudowanie wzmocnienia podłoża gruntowego, podbudowy oraz ułożeniu płyt betonowych typu JOMB na podsypce cementowo – piaskowej, wykonanie regulacji terenu przyległego do układanych płyt betonowych oraz regulację wysokościową przyległych zjazdów. 3) Utwardzenia płytami betonowymi typu JOMB ulicy Strażackiej w Kębłowie. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy, na długości około 210 m, poprzez wbudowanie wzmocnienia podłoża gruntowego, podbudowy oraz ułożeniu płyt betonowych typu JOMB na podsypce cementowo – piaskowej, wykonanie regulacji terenu przyległego do układanych płyt betonowych oraz regulację wysokościową przyległych zjazdów. 4) Utwardzenia płytami betonowymi typu JOMB ulicy Zakątnej w Kębłowie. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje przebudowę nawierzchni ulicy, na długości około 450 m, poprzez wbudowanie wzmocnienia podłoża gruntowego, podbudowy oraz ułożeniu płyt betonowych typu JOMB na podsypce cementowo – piaskowej, wykonanie regulacji terenu przyległego do układanych płyt betonowych oraz regulację wysokościową przyległych zjazdów. Szczegółowy zakres prac budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, określony został w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. UWAGA! W związku z tym, że zakres przedmiotu zamówienia, odpowiednio w zadaniu nr 1, 2, 3 został zmniejszony w stosunku do zakresu określonego w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, wycenie i nadzorowi inwestorskiemu, w tych zadaniach, podlega zakres robót, który został określony w przedmiarze robót, stanowiącym element dokumentacji technicznej; - przedmiotowe ograniczenie należy konsekwentnie uwzględnić czytając treść dokumentacji technicznej. Wykonawca przed złożeniem oferty, ma obowiązek sprawdzić zakres usługi z dokumentacją techniczną i uwzględnić powyższe, w oferowanej cenie ryczałtowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24