Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie gminy Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: Część północna terenu gminy Luzino. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje: 1) równanie i profilowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 76 900 m2, co stanowi około 15,38 km bieżących dróg gruntowych, 2) wałowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 76 900 m2, co stanowi około 15,38 km bieżących dróg gruntowych, 3) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 35 000 m2 przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/10 o frakcji 0-31,5 mm (gr. po zagęszczeniu 4 cm), co stanowi około 7,0 km bieżących dróg gruntowych, 4) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 1 000 m2 przy użyciu kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o frakcji 0-63,5 mm i żwiru o frakcji 2-16 mm (wykonanie warstwy z kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i przykrycie warstwy kruszywa łamanego z przekruszu betonowego warstwą żwiru o gr. około 1 cm po zagęszczeniu – razem gr. po zagęszczeniu 6 cm), co stanowi około 0,20 km bieżących dróg gruntowych. Część południowa terenu gminy Luzino. Zakres robót, w przedmiotowej części zamówienia, w szczególności obejmuje: 1) równanie i profilowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 75 000 m2, co stanowi około 15,0 km bieżących dróg gruntowych, 2) wałowanie dróg gruntowych, w ilości szacunkowej 75 000 m2, co stanowi około 15,0 km bieżących dróg gruntowych, 3) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 37 000 m2 przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/10 o frakcji 0-31,5 mm (gr. po zagęszczeniu 4 cm), co stanowi około 7,4 km bieżących dróg gruntowych, 4) uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości szacunkowej 4 000 m2 przy użyciu kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o frakcji 0-63,5 mm i żwiru o frakcji 2-16 mm (wykonanie warstwy z kruszywa łamanego z przekruszu betonowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i przykrycie warstwy kruszywa łamanego z przekruszu betonowego warstwą żwiru o gr. około 1 cm po zagęszczeniu – razem gr. po zagęszczeniu 6 cm), co stanowi około 0,8 km bieżących dróg gruntowych. Szczegółowy zakres prac budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, określony został w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Wykonawca przed złożeniem oferty, ma obowiązek sprawdzić zakres usługi z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe, w oferowanej cenie ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaleca się sporządzenie oferty na formularzu ofertowym, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1do SIWZ; - wzór formularza ofertowego został opracowany przy założeniu, iż wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w zakresie podatku VAT; - w przypadku, gdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o innej treści, to winien odpowiednio zmodyfikować treść formularza. Wraz z ofertą powinny zostać złożone dokumenty jak niżej: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3 SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach