Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz obiektów zaopatrzenia w wodę w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Aglomeracji Luzino

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49, , fax. 586 782 325
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11
    84242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, , fax. 586 782 325
    REGON: 53989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.luzino.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz obiektów zaopatrzenia w wodę w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Aglomeracji Luzino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz obiektów zaopatrzenia w wodę w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: 1) budowy obiektów zaopatrzenia w wodę, w tym 4 studnie głębinowe, 1 stacja uzdatniania wody, 2 zbiorniki wody czystej, 2) modernizacji i budowy sieci wodociągowej o łącznej szacunkowej długości 18 km, 3) budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej szacunkowej długości 54 km, 4) budowy 11 tłoczni ścieków. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części zamówienia: Część nr 1 – Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania „Budowa obiektów zaopatrzenia w wodę”. Zakres rzeczowy inwestycji w przedmiotowej części zamówienia, objęty sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru, dotyczy: 1) rozbudowy ujęcia Luzino, polegającej na: a) budowie studni głębinowych nr 4 i 5 na głębokość ok. 80 m wraz z zasileniem i sterowaniem, b) budowie rurociągu przesyłowego wody surowej do istniejącej stacji uzdatniania wody, c) budowie zbiornika wody czystej. 2) rozbudowy ujęcia Sychowo, polegającej na: a) budowie studni głębinowej nr 2 na głębokość ok. 100 m wraz z zasilaniem i sterowaniem, b) budowie rurociągu przesyłowego wody surowej do istniejącej stacji uzdatniania wody. 3) budowy ujęcia Kębłowo, polegającej na: a) budowie stacji uzdatniania wody, b) budowie rurociągu przesyłowego wody surowej do istniejącej stacji uzdatniania wody, c) budowie zbiornika wody czystej, d) budowie studni głębinowej nr 4 na głębokość ok. 80 m wraz z zasilaniem i sterowaniem. Część nr 2 – Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadań: 1) Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem w miejscowościach Robakowo i Luzino Zakres rzeczowy inwestycji, objęty sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru, uwzględnia w szczególności budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przyłączami i uzbrojeniem jak niżej: a) kanały z rur PVC Ø200 długość ok. 5 040 m, b) kanały z rur PVC Ø160 długość ok. 573 m, c) kanał z rur kamionka Ø 200 (rury przeciskowe) długość około 867 m, d) rurociąg tłoczny DN 110 PE długość ok. 676 m, e) studzienki DN 630 mm ok. 181 szt., f) studzienki DN 400 mm ok. 171 szt., g) studzienki DN 1500 mm ok.19 szt., h) studzienki DN 1200 mm ok. 1 szt., i) studzienki DN 2000 mm ok.17 szt. 2) Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem oraz modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Luzino Zakres rzeczowy inwestycji, objęty sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru, uwzględnia w szczególności: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z uzbrojeniem, w tym: a) kanały z rur PVC Ø200 długość ok. 4.758 m, b) kanały z rur PVC Ø160 długość ok. 1005 m, c) studzienki DN 630 mm ok. 197 szt., d) studzienki DN 400 mm ok. 201 szt. 2) modernizację sieci wodociągowej z rur PE HD wraz z uzbrojeniem w ulicach: Lipowej, Spółdzielców i Tartacznej, w tym: a) budowa sieci wodociągowej o średnicy od 110 mm do 125 mm o długości ok. 1.220 m, b) połączenia boczne przewodów rozdzielczych i hydrantów pożarowych o średnicy od 80 mm do 100 mm o łącznej długości ok. 23, 5 m, c) przełączenie posesji do nowych przewodów ok. 50 szt., d) przełączenia odcinków przyłączy wodociągowych o średnicy od 32mm do 50 mm PE o łącznej długości ok.162,9 m. 3) Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem oraz modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Luzino Zakres rzeczowy inwestycji, objęty sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru, uwzględnia w szczególności: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z uzbrojeniem, w tym: a) kanały z rur PVC Ø200 długość ok. 2 915 m, b) kanały z rur PVC Ø160 długość ok. 630 m, c) kanały z rur kamionka Ø 200 (rury przeciskowe) długości ok. 1 858 m, d) rurociąg tłoczny PE 90 długość ok. 363 m, e) studzienki DN 630 mm ok. 108 szt., f) studzienki DN 400 mm ok. 117 szt., g) studzienki DN 1500 mm ok. 27 szt., h) studzienki DN 1200 mm ok. 1 szt., i) studzienki DN 2000 mm ok. 24 szt. 2) modernizację sieci wodociągowej z rur PE HD wraz z uzbrojeniem w ulicach: Ofiar Stutthofu, Kościelnej, Robakowskiej, Okólnej, Rzecznej, Strzebielińskiej i Paraszyńskiej, w tym: a) budowa sieci wodociągowej o średnicy od 110mm do 180 mm długość ok. 3.582m, b) budowa sieci wodociągowej o średnicy 90 mm długość około 45 m, c) połączenia boczne przewodów rozdzielczych i hydrantów pożarowych o średnicy 90 mm o łącznej długości ok. 57 m, d) przełączenie posesji do nowych przewodów ok. 145 szt., e) przełączenia odcinków przyłączy wodociągowych o średnicy 32mm do 50 mm PE o łącznej długości ok. 300 m. 4) Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i niezbędnym uzbrojeniem oraz modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Kębłowo i Luzino Zakres rzeczowy inwestycji, objęty sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru, uwzględnia w szczególności: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z uzbrojeniem w miejscowości Kębłowo i Luzino, w tym: a) kanały z rur PVC Ø200 długość ok. 22 205 m, b) kanały z rur PVC Ø160 długość ok. 4 456 m, c) kanały z rur PVC 250 długości ok. 587 m, d) kanały z rur kamionka Ø 200( rury przeciskowe) długość ok. 2618 m, e) kanał z rur kamionka Ø150 (rury przeciskowe) długość ok. 172 m, f) rurociąg tłoczny dn 90 PE długość ok.1314 m, g) rurociąg tłoczny dn 110 PE długość ok. 495 m, h) rurociąg tłoczny dn 160 PE długość ok. 1 905 m, i) rurociąg tłoczny dn 200 PE długość ok.1 225 m, j) studzienki dn 630 mm ok. 715 szt., k) studzienki dn 400 mm ok. 587 szt., l) studzienki Dn 1500 mm ok. 52 szt., m) studzienki Dn 1200 mm ok. 8 szt., n) studzienki Dn 2000 mm ok.50 szt. 2) modernizację sieci wodociągowej z rur PE HD wraz z uzbrojeniem w miejscowości Kębłowo, w tym: a) budowa sieci wodociągowej o średnicy 250 mm i długości ok. 666 m, b) budowa sieci wodociągowej o średnicy 200 mm i długości ok. 923 m, c) budowa sieci wodociągowej o średnicy od 160 mm oraz 180 mm o łącznej długości ok. 1514 m, d) budowa sieci wodociągowej o średnicy od 90mm do 110 mm o łącznej długości ok. 9106,6 m, e) połączenia boczne przewodów rozdzielczych i hydrantów pożarowych o średnicy od 90 mm o łącznej długości ok. 158 m, f) przełączenie posesji do nowych przewodów ok. 63 szt., g) przełączenia odcinków przyłączy wodociągowych o średnicy 32mm do 50 mm PE o łącznej długości ok. 175 m. 5) Budowa tłoczni ścieków wraz z uzbrojeniem w miejscowościach Kębłowo, Luzino i Robakowo Zakres rzeczowy inwestycji, objęty sprawowaniem funkcji inspektora nadzoru, uwzględnia w szczególności: 1) 8 tłoczni ścieków w Kębłowie, 2) 2 tłocznie ścieków w Luzinie, 3) 1 tłocznia ścieków w Robakowie. Szczegółowy zakres prac budowlanych, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania. 3. W ramach standardów jakościowych wykonania przedmiotu zamówienia (w oparciu o art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) ustanowienia inspektorów nadzoru w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, b) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, d) inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, ze wskazaniem inspektora – koordynatora; czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót; 2) obecności na każdej budowie, odpowiednio na budowie, o której mowa w: części nr 1 pkt 3.2 ppkt 1, 2 i 3 , części nr 2 pkt 3.2 ppkt 1, 2, 3, 4, 5, niezależnie od czasu trwania tego pobytu, minimum raz w tygodniu tj. w dniach od poniedziałku do piątku, potwierdzona przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Z każdej obecności na budowie winna być sporządzona dokumentacja fotograficzna i przekazana Zamawiającemu jeden raz w miesiącu, w wersji elektronicznej w formacie jpg na płycie CD/DVD ( nazwa folderu musi zawierać: nazwę budowy, datę wizyty). W przypadku usprawiedliwionej nieobecności w uzgodnionym terminie (np. choroba), Wykonawca zobowiązany jest poinformować, o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na dzień przed planowaną obecnością na budowie, jednocześnie wyznaczając inny dzień przybycia; za jeden pobyt na terenie budowy uznaje się wizytę minimum jednego z inspektorów nadzoru inwestorskiego, o których mowa w pkt 1); 3) zawiadomienia odpowiednich organów nadzoru o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, w tym również robót geologicznych (jeżeli dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 4) zorganizowania i prowadzenia procesu przekazania terenu budowy wykonawcy robót, w imieniu Zamawiającego, 5) reprezentowania Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) nadzorowania, kontrolowania oraz monitorowania zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych harmonogramem rzeczowo-finansowym, informowanie o zagrożeniach terminów, nieprawidłowościach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz podejmowanie działań zapobiegawczych lub naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu, 7) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy wraz z podpisaniem protokołu częściowego/końcowego odbioru, 8) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych (jeżeli dotyczy), 9) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, 10) sporządzania protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót nie objętych zamówieniem podstawowym oraz robót zaniechanych, przedstawiania ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny; bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót nie objętych zamówieniem podstawowym (jeżeli dotyczy), 11) kompletowania i kontrolowania wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru, 12) pełnej dyspozycyjności wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót/Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika budowy (jeżeli dotyczy), 13) sprawdzania dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 14) organizowania narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzania protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 15) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informowania o wszelkich opóźnieniach w realizacji robót budowlanych z określeniem ich przyczyn, 16) zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej SIWZ zapewnienia uprawnionego zastępstwa, z zastrzeżeniem, iż osoba ta powinna spełniać warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych (uprawnień), które określone zostały w niniejszej SIWZ. Zapis pkt 1 stosuje się. 17) udziału w ewentualnych negocjacjach dotyczących konfliktów z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 18) uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 19) wnioskowania do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 20) udzielania wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 21) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, w szczególności czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez Kierownika Budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem, 22) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, przepisów ppoż. oraz zasad Bhp, 23) wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem oraz obowiązującymi przepisami prawa, 24) potwierdzenia gotowości do odbioru częściowego/końcowego, 25) zajmowania stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk archeologicznych odkrytych przez Wykonawcę robót budowlanych na placu budowy, 26) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we właściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego skuteczność tego zawiadomienia; Wykonawca we własnym zakresie ustala która budowa/obiekt budowlany i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie. 27) wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót, 2) zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4) nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 7) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru robót, 8) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla: 1) części nr 1 zamówienia 1.000,00 zł (słownie: tysiąc zł i 00/100); 2) części nr 2 zamówienia 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Oferty sporządzonej w oparciu o Formularz Ofertowy, wypełniony i podpisany, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca winien złożyć: 1) oświadczenie, wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ 3) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) gwarancje lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.luzino.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach