Przetargi.pl
SPRAWNI JAK NASI DZIADOWIE - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W TOKARACH PIERWSZYCH (BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA SOCJALNO-SANITARNEGO, REMONT BOISKA, BUDOWA TRYBUN ZIEMNYCH ORAZ ZBIORNIKA NA ŚCIEKI)

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn 48
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2885910 , fax. 063 2885940
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2885910, fax. 063 2885940
    REGON: 31101948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWNI JAK NASI DZIADOWIE - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W TOKARACH PIERWSZYCH (BUDOWA BUDYNKU ZAPLECZA SOCJALNO-SANITARNEGO, REMONT BOISKA, BUDOWA TRYBUN ZIEMNYCH ORAZ ZBIORNIKA NA ŚCIEKI)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1.budowę budynku zaplecza sanitarno-socjalnego i magazynowego (powierzchnia użytkowa -193,80 m2, kubatura 789 m3) w technologii tradycyjnej. Instalacje wewnętrzne: elektryczna (zasilająca oświetlenie oraz ogrzewanie pomieszczeń), instalacja odgromowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, wodociągowa, kanalizacyjna, ciepłej wody użytkowej (zasilana z podgrzewaczy elektrycznych 4 szt. 150 l), telefoniczna. 2.bezodpływowy zbiornik na ścieki o konstrukcji betonowej o pojemności V=10m3 3.budowę trybuny typu ziemnego - dwa segmenty dwurzędowe o długości 24,52 m - łączna liczba miejsc siedzących 200, montowana z elementów prefabrykowanych. 4.remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej - powierzchnia 6 240 m2 w tym pole gry 56m x 96m = 5 376 m2 5.wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach stalowych o wysokości 1,5 m i długości 366 m +1 kompletna brama z furtką oraz 1 kompletna brama. 6.usunięcie kolizji z siecią wodociągową PCV?90 7.wykonanie przyłączy: wodociągowego (PE ?63), kanalizacji sanitarnej oraz przyłącza instalacji elektrycznej 8.montaż hydrantu przeciwpożarowego -szt. 1 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 4 lata od daty dokonania odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 12.000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.Spełnienie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu sportowego, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. Przez obiekt sportowy należy rozumieć samodzielny zespół urządzeń terenowych i/lub budynków przeznaczonych do celów sportowych i rekreacyjnych. 2)dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób, zdolnych do wykonani zamówienia. Na tej podstawie wykonawca przedstawi w wykazie osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, w § 1 ust. 2 pkt 1, 5 (ewentualnie 5a), 6, w § 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ust. 1 pkt 1-2 i ust. 3 ww. rozporządzenia oraz oświadczenie w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kaweczyn.pl/index.php?pid=217
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach