Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3205133 , fax. 071 3205164
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. Norwida 25 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3205133, fax. 071 3205164
REGON: 00000186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawa nr NA-P/33/2009 Dostawa kserokopiarek ( szt. 3 ) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 Części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kserokopiarek ( szt. 3 ) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 Części wraz z uruchomieniem urządzenia u końcowego użytkownika oraz przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi. Wartość zamówienia do 14.000,00 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4. Zamawiający wymaga, aby dostawy objęte zamówieniem wykonał w terminie do 2 tygodni od daty zawarcia umowy, 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wg załącznika nr 2. 3. Stosowne pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa produkcyjnego systemu cyfrowego do druku monochromatycznego wraz z obsługą techniczną i serwisem dla potrzeb Wrocławskiego Zakładu Aktywności Zawodowej
Dodano: 2013-08-29 - DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
Dodano: 2013-08-27 - Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2013-03-27 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu oraz wybranych Biur Powiatowych
Dodano: 2011-11-28 - na dostawę cyfrowego systemu (urządzenia) do automatycznego monochromatycznego kopiowania, drukowania oraz kolorowego skanowania, wielkoformatowej drukarki oraz komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, oprogramowania oraz sprzętu wielofunkcyjnego i biurowego na użytek Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, oraz demontażu i usunięcia sprzętu określonego w SIWZ na własny koszt. Oznaczone numerem RZP.345-12/09
Dodano: 2009-12-02 - Dostawa sprzętu CISCO dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2009-06-05 - Dostawa kopiarki cyfrowej i dodatkowych części i materiałów eksploatacyjnych do niej w okresie trwania gwarancji , dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2009-06-02