Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2013-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 szt. fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Dostawa kserokopiarek obejmuje: sprzedaż kserokopiarek i ich zainstalowanie we wskazanych pomieszczeniach w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz przeszkolenie użytkowników tych kserokopiarek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.800 PLN (słownie dwa tysiące osiemset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa produkcyjnego systemu cyfrowego do druku monochromatycznego wraz z obsługą techniczną i serwisem dla potrzeb Wrocławskiego Zakładu Aktywności Zawodowej
Dodano: 2013-08-29 - DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
Dodano: 2013-08-27 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu oraz wybranych Biur Powiatowych
Dodano: 2011-11-28 - na dostawę cyfrowego systemu (urządzenia) do automatycznego monochromatycznego kopiowania, drukowania oraz kolorowego skanowania, wielkoformatowej drukarki oraz komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, oprogramowania oraz sprzętu wielofunkcyjnego i biurowego na użytek Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, oraz demontażu i usunięcia sprzętu określonego w SIWZ na własny koszt. Oznaczone numerem RZP.345-12/09
Dodano: 2009-12-02 - Dostawa sprzętu CISCO dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2009-06-05 - Dostawa kopiarki cyfrowej i dodatkowych części i materiałów eksploatacyjnych do niej w okresie trwania gwarancji , dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2009-06-02 - Sprawa nr NA-P/33/2009 Dostawa kserokopiarek ( szt. 3 ) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 Części.
Dodano: 2009-05-11