Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3203574 , fax. 071 3203574
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki
Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3203574, fax. 071 3203574
REGON: 00000161400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopiarki cyfrowej i dodatkowych części i materiałów eksploatacyjnych do niej w okresie trwania gwarancji , dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarki cyfrowej i dodatkowych części i materiałów eksploatacyjnych do niej w okresie trwania gwarancji, parametry techniczne urządzenia zawarte są w zał. nr. 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp, i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopie umowy. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: (zał.nr. 2 do SIWZ). 4. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa produkcyjnego systemu cyfrowego do druku monochromatycznego wraz z obsługą techniczną i serwisem dla potrzeb Wrocławskiego Zakładu Aktywności Zawodowej
Dodano: 2013-08-29 - DOSTAWA URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
Dodano: 2013-08-27 - Dostawa fabrycznie nowych cyfrowych kserokopiarek z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2013-03-27 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego we Wrocławiu oraz wybranych Biur Powiatowych
Dodano: 2011-11-28 - na dostawę cyfrowego systemu (urządzenia) do automatycznego monochromatycznego kopiowania, drukowania oraz kolorowego skanowania, wielkoformatowej drukarki oraz komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, oprogramowania oraz sprzętu wielofunkcyjnego i biurowego na użytek Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, oraz demontażu i usunięcia sprzętu określonego w SIWZ na własny koszt. Oznaczone numerem RZP.345-12/09
Dodano: 2009-12-02 - Dostawa sprzętu CISCO dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2009-06-05 - Sprawa nr NA-P/33/2009 Dostawa kserokopiarek ( szt. 3 ) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 Części.
Dodano: 2009-05-11