Przetargi.pl
„Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego Bobrowskich w Andrychowie”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34-120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego Bobrowskich w Andrychowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.: „Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo - parkowego Bobrowskich w Andrychowie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletnej, wielobranżowej Dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej i kosztorysowej) sporządzonej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) przekazanego przez Zamawiającego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami i decyzjami oraz uzyskaniem ostatecznej lub zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa obejmuje w szczególności następujący zakres: a) Opracowania przedprojektowe (OP), b) Projekt koncepcyjny (PK), c) Projekt budowlany (PB), d) Projekt wykonawczy (PW), e) Projekt technologiczny (PT), f) Projekt zamienny (PZ) gdy wymagane. 2) wykonanie na podstawie opracowanej przez Wykonawcę a zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) robót budowlanych niezbędnych do oddania i użytkowania przewidzianego Umową obiektu budowlanego oraz wszelkich innych robót i prac, zachodzących w toku wykonywania robót budowlanych, a mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości realizacji przedmiotu Umowy, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i Harmonogramem rzeczowo – finansowo - terminowym, o którym mowa w § 6, w terminie określonym Umową, zwane dalej „robotami budowlanymi”. 3) wykonanie innych robót, usług, dostaw, prac i czynności, gdy są one wymagane przepisami i niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w tym między innymi: a) oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, b) organizację zaplecza budowy, c) wytyczenia geodezyjne, d) organizację dojść i dojazdów do terenu budowy i sąsiadujących posesji w trakcie prowadzenia robót budowlanych, e) zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, f) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, g) wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót budowlanych uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, h) badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych, wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, rozruchów urządzeń i prób, i) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji robót budowlanych, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz Projektanta, j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z Dokumentacją projektową ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, k) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), l) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, m) uzyskanie kompletu dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawo Budowlane. 4) świadczenie usług Nadzoru autorskiego (NA) w zakresie i na warunkach określonych w Umowie, w toku wykonywania robót budowlanych. Świadczenie Nadzoru autorskiego ma obejmować 60 pobytów Projektanta na terenie budowy w okresie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu Umowy oraz sposób jego wykonania określają następujące dokumenty, stanowiące integralną część Umowy: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami– Załącznik nr 1, Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym PFU z wyłączeniem zakresu ujętego w pkt. 2.9.2 „Uszczegółowione wytyczne do aranżacji wnętrz”. 2) Oferta Wykonawcy – Załącznik nr 3, 3) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) – Załącznik nr 4. 4. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych. 5. Obiekt budowlany będący przedmiotem niniejszego zamówienia jest zabytkowym zespołem pałacowo – parkowym wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych Małopolskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie pod numerem A - 504 decyzją nr 5340/7/87 z dnia 8.06.1987 roku oraz objęty jest ochroną na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – § 9 ust. 2 MPZP, obiekt objęty ochroną z mocy prawa OR – 1. 6. Maksymalny, akceptowany przez Zamawiającego koszt realizacji całości zadania inwestycyjnego (tj. koszt prac projektowych, robót budowlanych, wyposażenia oraz nadzoru autorskiego) nie może przekroczyć kwoty 28.000.000 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem milionów złotych 00/100). 7. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu umowy określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) (Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym PFU z wyłączeniem zakresu ujętego w pkt. 2.9.2 „Uszczegółowione wytyczne do aranżacji wnętrz”) wraz z załącznikami. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: BZP.271.12.2020 „Spotkajmy się w pałacu! - rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego Bobrowskich w Andrychowie” tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok. 120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8 do SIWZ. - zbiorcze zestawienie kosztów - według wzoru – załącznik nr 9 do SIWZ; Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach